AshSjef Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 Welke batterijen raden jullie aan ? 30A of hoger of lager en hoeveel mah. ben deze rit echt de weg kwijt is voor 2 smok dampers ik dank rond de 90 watt en me man rond de 65 watt heel veel liefs ❤️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice1974 Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 @AshSjefvoor de smok apparaatjes is een 30ampere batterij meer dan voldoende. 20ampere is al goed. een lg hg2 , lg hd2 of sony vtc6 zijn prima. ( of vergelijkbaar ) Beide 3000mah de hg2 20 en de vtc6 30 ampere ontlading. het ligt er ook een beetje aan hoeveel je dampt, dampje niet zo heel veel en heb je na een dag nog batterij over of moet je tussendoor toch wisselen dan is 2000 mah misschien al voldoende. Neem je een vtc 6 met 3000mah die kost rond de 9 euro. Een lg hd2 met 2100mah kost rond de 3 euro, dan heb je dus 6300mah voor hetzelfde geld. het ligt er echt aan waar je voor kiest en of je batterijen wisselen erg vind. maar welke batterij je ook kiest ze zijn voor een gereguleerde mod zoals de smok eigenlijk allemaal goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
SucksToBeDennis Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 ik gebruik deze voor me mech en voor me boro mods https://www.nkon.nl/rechargeable/li-ion/18650-size/molicel-inr18650-p28a-2800mah-35a.html maar je kan ook nog voor deze gaan https://www.nkon.nl/rechargeable/li-ion/18650-size/molicel-p26a-imr18650-2600mah-5a.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice1974 Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 @SucksToBeDennisde molicel p26 gebruik ik zelf ook in mechanische mods. Dit zijn idd ook goede batterijen alleen helaas vaak uitverkocht. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkw-hvh Posted May 10, 2022 Share Posted May 10, 2022 Wat ook een idee is om te kijken naar batterijen van HohmTech (US based). deze batterijen hebben mij altijd goed verrast en heb hier nooit problemen mee gehad in AIO's, Regulated mods en Mech mods. Ze zijn in nederland alleen bijna niet te verkrijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts