Jump to content

Welk “gereedschap” gebruiken jullie voor het “builden” van de decks?

Recommended Posts

Ik sta op het punt om te beginnen met RBA’s (voor de billetbox cq Cthulu AIO.) en ik was benieuwd naar wat ik precies nodig heb en dan het liefst meteen een goed setje. Ik heb gekeken op LPV en Vapetotal, maar al die setjes zien er wat goedkoop uit. Anders gezegd de kwaliteit lijkt me niet echt top. En om te voorkomen dat ik de helft al na een paar maanden kan vervangen, koop ik liever iets goeds. 

Dit is mijn vape tool kit:

20220310-230834.jpg

Lang niet allemaal 'nodig', maar ik vind t fijn om bijelkaar te hebben. 

Zitten nog een paar dingen tussen die uit mijn coil master v3 kit kwamen, maar in de loop vd tijd t meeste vervangen. 

• Like 2

Begonnen met de coilmaster V3 kit, heb je de basis compleet en je kan alles bij elkaar houden/opruimen en vandaar uit verder uitbreiden met coil cutter en extra setjes schroevendraaiers etc.

Passend schroevendraaiertje of inbussleuteltje voor je schroeven, een dingetje om je draad omheen te draaien (ik gebruik een coil jig), kniptangetje en pincet

Meer heb je niet echt nodig

Wiha kruis, plat, 1,5mm inbus en 1,3mm inbus, schaar, keramische pincet en een tandartshaak. Voor M'n ronddraad coils ook een coil roller, is net wat netter. En omdat ik uitsluitend 3.mm ID coils gebruik, een 3mmstaafje