SCi Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 Na een lange werkweek is het weer tijd om een proefje te testen 🙂  Goin' 2.0  20ml base ( 75/25 vg/pg met 3mg nic ) + 0,5ml tfa - whipped cream 0,5ml inawera - biscuit 0,5ml singh - banaan  Heeft iets meer dan een maand kunnen steepen.  Het donkergele resultaat heeft een mooie geur van koek en banaan 🙂  Gedampt ik m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,45 ohm op 24 watt.  De smaak is rustig en subtiel. Een mooie constante van koek en banaan waarin de koek ietsje sterker aanwezig is. Lekker zacht en soepel maar misschien ietsje té subtiel ?  Meer vermogen helpt hier duidelijk. BIj 28 watt heeft het geheel merkbaar meer 'body' . Met name de banaan komt nu net wat sterker naar voren en geeft mooie details af zonder kunstmatig over te komen. Ik "voel" nu ook echt een roomlaagje in de achtergrond die leuk kan ondersteunen.  Deze 'revival' is echt dubbel en dwars geslaagd voor mijn gevoel 😄 De smaak is misschien wel aan de subtiele kant maar dat maakt 'm misschien ook wel zodanig dat je 'm niet zat word. Wie wat meer een 'in your face' smaak wil zou nog iets meer aroma kunnen toepassen maar zoals ie nu is , is ie voor mij heerlijk. Het proberen absoluut waard ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heizenberg Posted July 12, 2022 Share Posted July 12, 2022 klinkt erg lekker @SCi ga hem eens proberen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts