SCi Posted July 23, 2022 Share Posted July 23, 2022 Tijdens een ontdekkingstocht door de toko ging ik door het schap met aroma's heen en kwam weer iets nieuws tegen ! Rayners - condensed milk Lijkt echt een bakery geur te hebben maar ook iets romigs (?) Batch gemaakt met 10% aroma met een 75-25 vg/pg base met 3mg nic , heeft bijna 5 weken kunnen steepen. Het licht gele resultaat ruikt vrijwel gelijk als het aroma op zichzelf. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 24 watt. Zacht , romig en een licht zoetje ; dat is in het kort hoe de smaak over komt. Heeft voor mijn gevoel niet direct iets met melk van doen. Lijkt wel wat op bavarian cream maar dan net wat minder zwaar. Meer vermogen doet dit geheel geen goed. Bij 28 watt is de souplesse er nagenoeg helemaal uit. Het zachte karakter is nu vrijwel helemaal weg. De enigzins romige / zoete smaak blijft maar is minder aangenaam als geheel. Als stand-alone heb je hier niet echt iets lekkers aan denk ik. Toch is het een mooie ontdekking ; menig romig aroma zit hier heel dicht in de buurt qua smaak. Als je dan weet dat een flesje van 28ml voor iets meer dan 1 euro (!) te scoren is... Must have voor de DIY'ers ! 😄 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts