Jump to content

Verbod op smaakjes & online verkoop


Recommended Posts

Thanks voor alle reacties 👍🏻

 

Het zelf maken van de liquid ben ik echt totaal nieuw in dus zou dit eens uit moeten zoeken. Weet wel dat dit langer moet staan voor gebruik dan kant en klare liquid, of dit heb ik verkeerd begrepen kan natuurlijk ook.

 

Websites voor kant en klare e-liquid zijn allemaal aan te raden ivm verzending?

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet of je fan bent van fruit smaken in je vapes maar die kun je vrijwel direct vapen. Custards en koekjes moeten aantal weken staan zo niet minimaal een maand.

 

De sites zijn goed voor verzending omdat Frankrijk gewoon niet zo moeilijk doet xD 😆 

Link to comment
Share on other sites

Iemand nog aanraders van de genoemde websites hierboven kwa smaken? Vind het altijd zo lastig om iets uit te zoeken 😂

 

Daarnaast nog een vraag over de 120ml short fills.. Hieraan moet je dus 2 nic boosters toevoegen en als ik het goed heb als ik dus 2 nic boosters van 18mg doe kom ik in totaal uit op 3mg in totaal? Kan dit niet hoger, normaal vape ik namelijk op 6mg

Link to comment
Share on other sites

Je kan er ook 20ml uit je shortfill gooien en 4 flesjes nicotine erbij. Gaat wel ten koste van de smaak natuurlijk.

Helemaal zelf mengen met aroma, base en nicotine is het meest flexibele. Dan heb je het helemaal in eigen hand.

 

Net m'n bestelling van nomnomz binnen gekregen. Door Royal mail/PostNL helaas wel inklaringskosten moeten betalen. Ze zeggen dat dit via DHL niet hoeft, maar dan zijn de verzendkosten weer hoger.

Maar ze hebben wel veel keuze!

Edited by CAvE
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, CAvE said:

Je kan er ook 20ml uit je shortfill gooien en 4 flesjes nicotine erbij. Gaat wel ten koste van de smaak natuurlijk.

Helemaal zelf mengen met aroma, base en nicotine is het meest flexibele. Dan heb je het helemaal in eigen hand.

 

Net m'n bestelling van nomnomz binnen gekregen. Door Royal mail/PostNL helaas wel inklaringskosten moeten betalen. Ze zeggen dat dit via DHL niet hoeft, maar dan zijn de verzendkosten weer hoger.

Maar ze hebben wel veel keuze!

 

Zijn de inklaringskosten hoger dan de DHL verzendkosten? Die zit namelijk op €9.91 op het moment.

Zat al even te kijken op de site en hebben ze ook wel erg veel keuze in smaakjes.. dat word weer zoeken 😂

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hoi allemaal,

 

Ik ben sinds 3 weken over van shag roken naar dampen en het bevalt me super.. ben bijna af van het roken.

Nu weet ik dat per 1 januari smaakjes verboden zijn. Is er iemand die weet of je ze bijv. via Engeland kan bestellen online.

Of andere ideeën?

 

Alvast bedankt.

Groetjes, Susanne

 

Link to comment
Share on other sites

Zelf  maken is een summier en daardoor gevaarlijk antwoord.

Zelf maken kan heel goed trouwens met een fles VG en een fles PG als basis maar de aromaś zijn natuurlijk wat het lekker maakt. 
Er bestaan helaas genoeg voedingsaroma's op oliebasis. Dat is vrij gevaarlijk om voor dampzaken te gebruiken.

Er zijn gelukkig ook goede aromawinkels die door dampers zeer gewaardeerd worden zoals https://www.aromaworld.nl/nl/

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Moppersmurf aka Tuthola said:

Zelf  maken is een summier en daardoor gevaarlijk antwoord.

Zelf maken kan heel goed trouwens met een fles VG en een fles PG als basis maar de aromaś zijn natuurlijk wat het lekker maakt. 
Er bestaan helaas genoeg voedingsaroma's op oliebasis. Dat is vrij gevaarlijk om voor dampzaken te gebruiken.

Er zijn gelukkig ook goede aromawinkels die door dampers zeer gewaardeerd worden zoals https://www.aromaworld.nl/nl/

Ok, ik ga me er eens in verdiepen... er moet een oplossing komen 🙂

 

4 hours ago, TheRich said:

Dank @Moppersmurf aka Tuthola. of onze Belgische vrienden van www. flavormonks.be. Veel aromamixen, hun tobacco bastards lijn is fijn...

top dank je!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...