Jump to content

Hulp gevraagd: vervanger voor mijn Q16 voor mijn specifieke situatie


Maffie

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Ik zou jullie graag om hulp willen vragen. Ik zit al dagen jullie forum door te spitten, maar ik heb niet het idee dat ik er uit ga komen, in tegenstelling..het wordt steeds meer abracadabra. Dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

Ik rook al een aantal jaar Edge American tobacco 50/50 met een justfog Q16. Inmiddels heb ik er al meerdere gesloopt en telkens denk ik waarom zoek ik geen andere?..het antwoord is: omdat ik er niet uit kom. Het klinkt voor mij als code taal die ik niet begrijp.

Ik heb een paar "voorwaarden" waar mijn ideale model aan zou moeten voldoen;

 

- Lek-proof (de Q16 gaat door de trillingen van mn motor steeds lekken op een of andere manier)

- Het glas van de clearomizer zit beschermd. (Ik heb echt veel glaasjes gesloopt)

- Het zou fijn zijn als er iets meer als 2 ml in zou kunnen.

- het liefst met een vervangbare batterij.

- en niet onbelangrijk: hij moet niet niet te groot zijn. Hij moet in het borstzakje van mijn motorpak passen. En uit veiligheidsoogpunt het liefst geen scherpe hoeken. 

 

Ik heb nu 1.6ohm cotton coils van justfog, en mijn q16 staat altijd op 4 of 4.1V (mocht dit belangrijk zijn).

Ik ben niet perse gehecht aan deze coils, dit zijn eigenlijk de enige die ik ken.

 

Ik hoop echt dat er iemand is die mij kan helpen.

Alvast heeeeel erg bedankt voor jullie hulp!

 

Link to comment
Share on other sites

@Maffieheb formaat moet afhankelijk zijn van je motorpak zakje. 
hoe groot of klein is deze zak ?

als het puur voor op de motor is zou ik een paar caliburns of coco’s kopen. Passen altijd in je zak en de pods (met ingebouwde coil) lekken niet en van kunstof dus kapot gaan ze ook niet snel.

je hebt ze ook met wisselbare coils, deze heb ik ook nooit zien lekken.

wil je een verwisselbare batterij, dan zijn de mods sowiso groter dan de q16.

Wil je een tank/inhoud groter dan 2mm dan zul je hem in het buitenland moeten kopen in nederland is het verboden om grotere tanks te verkopen.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hoi Maffie, ik ben ook begonnen met de Q16, inmiddels ben ik na nog 2 andere vapes uitgekomen bij deze: https://www.lepetitvapoteur.com/fr/tous-nos-kits-cigarette-electronique/11549-kit-gen-fit-40-vaporesso-.html

Maar die is niet geschikt voor jou denk ik omdat deze een onbeschermd bubble glaasje heeft.

Wel een voordeel is dat deze een extra lekbeveiliging heeft onderin t tankje.

 

Deze heb ik nog liggen en zou iets voor jou kunnen zijn. Glaasje is van heel dik stevig kunstof voor 4 ml en heeft een verwisselbare batterij.

https://www.lepetitvapoteur.com/fr/tous-nos-kits-cigarette-electronique/10480-kit-s-tube-g-mtl-digiflavor.html

 

Ook heb ik deze nog liggen, die beviel op zich heel goed, beschermd 4ml glaasje, alleen helaas geen verwisselbare batterij:

https://www.lepetitvapoteur.com/fr/tous-nos-kits-cigarette-electronique/7403-kit-zlide-tube-innokin.html

 

Mocht je interesse hebben (vooral de Digiflavour lijkt mij geschikt voor jou) dan kun je nieuw bestellen maar ik wil er ook wel vanaf en hoef er niet de hoofdprijs voor. 

 

Succes met je zoektocht!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...