Jump to content

Nieuwe oude beginneling

Recommended Posts

Hoi, ik wil me 'oude' hobby weer oppakken. Lang gedampt, maakte zelf mijn eigen coils, en mijn liquid. In 2018 toch weer begonnen met sigaretten 😳.

Ben hier veel geweest en veel opgestoken.

Zag nog 1 bekende cyberHuub, heb geloof zelfs nog damospullen bij hem gekocht. Geen idee wat precies mijn set-up was. Wel dat ik de clearomiser de Nautilus had, en las dat die nog steeds bestaat. Dus die ga ik weer bestellen. 

Maar helup zoveel keuze.....

Iemand advies met een goede set-up??? Niet te ingewikkeld, en wat zijn fijne liquids?

Rook op dit moment Camel en met een pakje van 52, doe ik 3 dagen 😵💫

• Like 1

Welkom terug @pipilangkous72

Er zijn verschillende Nautilus tanks waaruit je kan kiezen tegenwoordig. Ik gebruik ze zelf niet maar wat ik er hier over lees is overwegend positief. Welke mod eronder zit is minder belangrijk dus koop wat dat betreft vooral wat je mooi, praktisch en prettig vindt om vast te houden. De Grus die @Cyber_Huub noemt is zeker een aanrader qua kwaliteit maar misschien het je liever iets kleiners of lichters. 

• Like 1

Voor dagelijks gebruik heb ik de iStick Pico Plus van ELeaf, deze is lekker klein en licht. De Grus heb ik ook, deze is ook prettig in de hand maar een stuk zwaarder dan de pico waardoor ik hem minder gebruik 

• Like 1

Kan hem niet vinden op le petit vapoteur.

Ken je ook de Nautilus gt kit aspire? Nadeel van deze is dat er een 3 ml clearomiser op zit (deze gebruik ik dan voor een fruitsmaakje) en dan de Aspire Nautilus 5 ml erop, met tabak smaak. Met weer toch niet meer hoeveel ohm coils er in moeten 😳.

Ik heb de Nautilus Aspire gt kit aspire, en de Aspire Nautilus clearomiser (deze bestaat al lang) bvc coils 1.6  ohm. Halo tribecca 16 mg eliquid, oplader en van die standaard batterijen vapepower 18650, 2500 mah besteld. Nog wat vergeten???? 

Nu afwachten tot het binnenkomt, zin om te stoppen met roken en weer beginnen met dampen 

• Like 3