Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er zijn al eerder opmerkingen gemaakt over mijn pb's, dus daar ga ik sowieso eens heel voorzichtig mee zijn.

• Thanks 1
Posted

@TheRich mijn bericht is totaal niet onaardig bedoeld .

mijn excuses als dit zo overkomt.

het is meer een betuiging over dat de meeste dampers nu niks meer kunnen , omdat we allemaal worden gekortwiekt door de regering , en nu niet meer aan de spullen kunnen komen die we nodig hebben.

Posted

Even een brainstorm;

In de EU is toch vrij verkeer van goederen?

Als het al mogelijk is "vuurwerk" als Cobra-7's vanuit Polen naar Nederland te laten versturen via Post NL, dan zal Nicotine e.d. toch al helemaal geen probleem zijn?

Aroma's, VG en PG zijn het probleem niet binnen NL volgens mij. Het is puur de hardware en eventueel Nicotine (boosters), maar dat zal toch wel gewoon vanuit Polen/Frankrijk e.d. kunnen?

(Zelf weet ik het niet, gelukkig heb ik wel de mogelijkheden gehad om te preppen voor 10-15 jaar)

Posted

Damp gerelateerd is geen vuurwerk.
Binnen NL is geen probleem, zolang je maar een fysieke winkel vind, die jou spullen heeft
Binnen de EU is er in zoverre vrij verkeer, wat de wetgevers toestaan.
En als dat damp gerelateerd is, gooien ze de deur dicht.

Posted
12 hours ago, Cyber_Huub said:

Binnen de EU is er in zoverre vrij verkeer, wat de wetgevers toestaan.
En als dat damp gerelateerd is, gooien ze de deur dicht.

Jammer, foute brainstorm gedachten dus.
Erg vervelend dus voor degenen die er last van hebben. ☹️

Posted

Potverdrie ik dacht echt heel zeker dat ik nog een VOOPOO argus met losse accu 18650 had besteld maar kan het nergens terug vinden. Baal hier zo vreselijk van. Blijkbaar willen ze dat we weer gaan roken en dan de prijs flink opdrijven. Was er zo trots op dat ik geen sigaretten meer rookte. 🤔😠

Posted

Veel NL shops lijken ermee te stoppen, heb al van verschillende shops mails hierover gehad.

Dus vraag ik me af of stenen shops een alternatief zijn.

Ik denk dat in de toekomst In NL alleen nog van die wegwerp dingen te koop zijn op dezelfde plekken waar ook sigaretten worden verkocht.

Grote vraag wordt hoe buitenlandse shops zich gaan opstellen en hoe actief de douane gaat zijn.

Anders denk ik de enige optie om zelf tripje naar het buitenland te maken.

Ben zelf ruim voorzien, maar baal wel dat ff wat nieuws/extra's lastig wordt,  starters zijn helemaal genaaid

Posted
37 minutes ago, Steve said:

@Cyber_Huub

Maar kunnen zij dan wel het spul bestellen wat jij wilt? Meestal hebben ze niet wat je zoekt

Dan zou ik ze "stimuleren" om voor me te bestellen.
Is die service te omslachtig voor ze, stap ik naar de volgende.
En ik heb me al voorgenomen om bij redelijke aantallen, tot een 250km te rijden.
Dan maken we er gelijk een gezellige dag van.
Kijk, we hebben lang van tevoren aangekondigd gekregen, wat er ging gebeuren.
Wie de mogelijkheid had, kon hierop inslaan.
De tijd van op mijn luie r**t blijven zitten is voorbij.

Posted

Zoiets had ik ook in gedachten. Ik had het meer over hardware, de rest heb ik in huis. Soms zie je nog weleens een leuk nieuw tankje op youtube voorbij komen, maar dat nieuwe spul hebben ze hier in de buurt eigenlijk nooit in de winkel liggen. Was benieuwd of die winkels die dan wel kunnen bestellen, maar waarschijnlijk dus wel.

En idd, maak er een dagje uit van. De reis is belangrijker dan het doel. Om er nog maar een gevleugelde uitspraak in te gooien

• Like 1
Posted

Kijk, als de stenen shops een voortbestaan willen hebben, zullen ze service moeten verlenen.
Als ze beginnen met, hebben we niet, kennen we niet en doen we niet, kunnen ze beginnen met graven.
Dan zijn het gewoon slechte zakenlui.

• Like 3
Posted

https://www.rookwinkel.nl/

Online verkoop verbod. 10% korting op alles!

Vanaf 1 juli is het niet meer toegestaan e-sigaretten en liquids op afstand (via internet) te verkopen. Helaas zijn hierdoor na meer dan 10 jaar genoodzaakt te stoppen met onze webshop.

Om onze trouwe klanten op gepaste wijze te bedanken en u de mogelijkheid te geven om nog één keer te bestellen geven we 10% korting op alle producten met onderstaande kortingscode. Het is niet meer mogelijk om te betalen met iDeal. U kunt gebruik maken van een overboeking. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden.

Om gebruik te maken van deze korting gebruikt u bij het afrekenen de volgende kortingscode:

Kortingscode:

BEDANKT10

Posted

Gelukkig is mijn pakket met aroma’s vandaag nog binnengekomen uit het buitenland.

ze zijn er dus nog niet druk mee bezig denk ik dan maar, meteen nog maar een bestelling doen 

• Like 1
Posted

Gisteren nog besteld bij een bekende franse webshop die ook heel veel winkels in Frankrijk heeft. Ben benieuwd, pakketje is onderweg.

• Like 3
Posted

Ik denk dat vloeistoffen nog wel kunnen tot 1 januari onder de mom van dat het bedoeld is voor cakes, shakes etc.

• Like 1
Posted
10 hours ago, Raymond75 said:

Gisteren nog besteld bij een bekende franse webshop die ook heel veel winkels in Frankrijk heeft. Ben benieuwd, pakketje is onderweg.

Als je LPV bedoelt: afgelopen maandag heb ik mijn laatste bestellingen binnengekregen. Ik bestel er voor de zekerheid niet meer, maar in september ga ik op vakantie naar België en zit ik vlakbij de Franse grens en een halfuur van een winkel van hen. Van tevoren maar even een lijstje maken van wat ik wil hebben...

Laat je het weten of je bestelling is aangekomen?

Posted
On 2-7-2023 at 23:57, Lessram said:

Even een brainstorm;

In de EU is toch vrij verkeer van goederen?

Als het al mogelijk is "vuurwerk" als Cobra-7's vanuit Polen naar Nederland te laten versturen via Post NL, dan zal Nicotine e.d. toch al helemaal geen probleem zijn?

Aroma's, VG en PG zijn het probleem niet binnen NL volgens mij. Het is puur de hardware en eventueel Nicotine (boosters), maar dat zal toch wel gewoon vanuit Polen/Frankrijk e.d. kunnen?

(Zelf weet ik het niet, gelukkig heb ik wel de mogelijkheden gehad om te preppen voor 10-15 jaar)

Helaas kan ik als Belg hier over meespreken. Ik kan quasi bij geen enkele Europese webshop een bestelling plaatsen (als ik hardware/nic/liquids nodig heb). De uitzonderingen zijn op 1 hand te tellen en vermoedelijk lopen die vroeg of laat tegen de lamp, krijgen ze een boete, en is het gedaan met de pret. 

Hoe het werkt: je eigen land staat dan simpelweg niet in de lijst met landen, op het moment dat je een account aanmaakt en je adres moet invoeren, of wanneer je gaat betalen. Ze zijn bij die bedrijven goed op de hoogte van de verschillende wetgevingen blijkbaar, en passen hun webshop hier aan aan... Waardoor de opties erg beperkt worden 😞. Het is echt de grootste bullshit dat de overheid ons als Belg richting een overpriced stenen winkel duwt. Dit is echt oneerlijke concurrentie omdat ze een monopolie krijgen op die manier. Ik hoop oprecht dat het in Nederland ook niet die zelfde richting uit gaat. 

Posted
15 hours ago, Blazer said:

https://www.rookwinkel.nl/

Online verkoop verbod. 10% korting op alles!

Vanaf 1 juli is het niet meer toegestaan e-sigaretten en liquids op afstand (via internet) te verkopen. Helaas zijn hierdoor na meer dan 10 jaar genoodzaakt te stoppen met onze webshop.

Om onze trouwe klanten op gepaste wijze te bedanken en u de mogelijkheid te geven om nog één keer te bestellen geven we 10% korting op alle producten met onderstaande kortingscode. Het is niet meer mogelijk om te betalen met iDeal. U kunt gebruik maken van een overboeking. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden.

Om gebruik te maken van deze korting gebruikt u bij het afrekenen de volgende kortingscode:

Kortingscode:

BEDANKT10

Ze verkopen gewoon alles nog,wel via bank overschrijving.