Jump to content

[Poll] Het aanstaande smaakverbod voor e-liquids vind ik....

vaper89
 Share

Het aanstaande smaakverbod voor e-liquids vind ik....  

27 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tijd voor een nieuwe poll; ik ben benieuwd naar hoe de meningen en/of verwachtingen verdeeld zijn...

Ligt vooral je mening toe; als het kan onderbouw, houdt het netjes bronvermelding bij onderbouwing van mening en of toelichting zeer welkom en gewenst🙂 

Het is niet leuk voor wie net begint met dampen of voor wie niet zelf liquids durft te maken maar zolang er aroma's te koop zijn is het voor mij geen probleem.

Als aroma's ook verboden gaan worden, dan kan ik het wellicht naar een kennis in Gent laten sturen en daar ophalen, of zoiets. Ik denk dat we tegen die tijd allemaal in dezelfde spijkerbroek moeten lopen. Het nieuwe Nederlandse verplichte uniform..

• Like 1

• Sub-Ωhm changed the title to [Poll] Het aanstaande smaakverbod voor e-liquids vind ik....

En de vraag of er kant en klare liquids overblijven. Ik heb begrepen dat er met de toegestane stoffen niets gemaakt kan worden. Ook geen tabakssmaak.

Online verkoopverbod. Blijven er nog winkels over?

Edited by ik
  • Like 1

In het buitenland kan je niet bestellen begrijp ik.Hoe kom je dan aan hardware als er iet stukgaat?Je kan nog wel een batterij kopen want die gaan in zaklampen.Maar een tank of een mod denk ik niet.

• Like 1

@richard-Vook de hardware zal wat moeilijker gaan worden. Een mechmod die kan waarschijnlijk nog wel gekocht worden het is tenslotte maar een batterijhouder.
Een gereguleerde mod kan wel eens lastig worden………..

alhoewel de chinawinkels er al vanalles op bedenken. 
volgens de beschrijving is dit een 160watt soldeerbout, dat heeft absoluut niets met dampen te maken.maar je kunt hem er wel voor gebruiken. 

0CF2424E-7A48-4CFE-B676-64C7E324D0E0.jpeg

14E53FA5-D7E8-4ECC-9F91-CA2EFCB080C8.png

Edited by Maurice1974
  • Like 1
  • Haha 2

Heb ik gezien,Een paar jaar terug moesten de+2ml glaasjes die ik in de P.C.R. kocht al als fietslampjes door de douane.e mod´s dus als soldeerbout.Je zal toch maar net beginnen met dampen zeg!

• Like 2

@richard-Veen verkoper/bedrijf mag dat spul allemaal importeren. Het in de nederlandse winkels krijgen is dan ook niet zo een heel groot probleem. Zelfs als ze niet aan de tpd voldoen. Als winkelier zijnde mag je het dan alleen niet verkopen.
dit kunnen of doen verkopers nu ook doen met bulkaroma en base vloeistoffen. Per 1000 literr kopen en in 10ml flesjes doen.

Dan kan het gewoon verkocht worden.
Koopt een klant echter 100 flesjes base dan mag de verkoper dit niet in een literfles doen.

de draad zal niet zo heel erg lastig worden, het is tenslotte gewoon weerstandsdraad wat in tal van dingen gebruikt wordt.
De rolletjes zijn wel wat groter,deze grotere rollen worden nu ook op kleine spoeltjes gedraaid en met een sticker van bv vandyvape verkocht. Als dat zelfde rolletje met een andere sticker van een electronica handel verkocht wordt is het geen probleem.

• Like 2

• 2 weeks later...