Jump to content

Tabak fan


rita2019

Recommended Posts

Goeie morgen iedereen,

Ik ben een tabak fan voor mijn liquids en vape momenteel three strikes out van Millers 50/pg/50vg. Het was niet wat ik er van verwacht had.

Het mag ook tabak zijn vermengd met iets anders maar geen munt. Is hier iemand die een liquid vaped tabak en een ander smaakje bij ? maar moet een zachte smaak hebben.

 

Alvast bedankt.

Rita

Link to comment
Share on other sites

Hoi Rita, ik ben ook een fan van tabak smaken en daarom ben ik naar NET tabaksmaken gegaan. NET staat voor Natural Extracted Tobacco, maw de smaak wordt uit tabak gehaald. Je zou kunnen kijken naar Juice Cabin of Black Note, zij verkopen dit.

Link to comment
Share on other sites

@rita2019Ik was gek op ry4 (tabaksmaak) maar kon niet langer mijn favoriete merk krijgen.Toen heb ik zelf maar wat met virginia chocola en caramel aroma geprobeerd.Dat kwam aardig in de buurt.Nu maak ik nog weleens wat voor m´n buurman,maar die blijft toch nog hoofdzakelijk sigaretten paffen. Ik begon te dampen met meloen,dat is wat me van de shag heeft gered.Er zijn zo enorm veel smaken.Ik damp op dit moment strawberrycream met hazelnoot.en ik mis daardoor de tabak niet meer.Doe eens gek en probeer in het wilde weg wat anders.NET lijkt me,wat @Joeri94al zegt de beste optie als je hoe dan ook tabakssmaak wilt,ik wil het ook wel eens proberen.Uiteindelijk gaat het erom dat je niet rookt!

Edited by richard-V
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...