Lode Posted February 25 Share Posted February 25 (edited) Misschien ben ik wel de enige die Innokin GoMax gebruikt, maar zo niet: Dankzij Brussel mogen er enkel 2 ml. tankjes verkocht worden in ons land zoals ik aanneem iedereen al weet hier. (De onnozelen in Brussel beseffen blijkbaar niet dat dat niet tot minder dampen leidt, maar enkel vaker je tankje vullen.) Het is me echter gelukt toch de Innokin GoMax 5.5 ml tankjes te kopen. De coil is ingebouwd, dus als die op is zet je gewoon een nieuwe tank met coil op je batterij. De tanks met ingebouwde coil zijn niet echt duur: $3,99. Op de website van Innokin kon ik enkel die 5.5 ml tanks voor de VS bestellen. Dat heb ik gedaan door het adres van een Amerikaanse vriendin in te vullen die me had verteld me graag hiermee te helpen. Ik betaalde gewoon via mij bank -ING- met mijn door hun lang geleden geleverde Master Credit Card. Vandaag een paar weken later ontving ik van mijn vriendin de 11 tanks. (11 omdat je dan iets boven het minimum bedrag betaald waarvoor verzending gratis is binnen de VS. Het kostte mijn vriendin wel $31,20 voor het verzenden naar mij). Op de Innokin website las ik ergens dat je de tank 15 keer kan vullen. En ook dat de ingebouwde coil zo'n 2 weken meegaat. Maar ik damp al zeker een maand met het eerste van de twee 2 ml. tankjes die in het starter kit zaten dat ik in ons land bestelde. Vul het meestal 3 x per dag. Dus in mijn ervaring gaan ze veel langer mee. (Heb ik ook met andere coils gemerkt. Zoals b.v. die van de Aramax Power 5000 mAh, en de SMOK Stick V9 Max Kit en andere merken die ik vroeger had. Terwijl ik toch zo'n 5- 10 ml. p/d damp.) Deze GoMax tanks en de 3000 mAh batterij die er bij hoort bevallen me prima. Goede smaak en grote wolken. Dus voor wie het nog niet wist, wie iemand in de VS kent die je wel een vriendendienstje wil bewijzen... je kan zo aan grotere tankjes komen. Edited February 25 by Lode Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario007 Posted February 25 Share Posted February 25 Was dit niet goedkoper geweest? https://www.lepetitvapoteur.com/en/clearomisers/10342-gomax-tank-clearomiser-innokin.html?queryID=5b9cd0f96eea86b2e78196291fcfb14e Indien nee dan is deze site wel minder omslachtig om de tanks te bestellen en te laten bezorgen Op dit moment zijn de zwarte niet op voorraad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lode Posted February 25 Author Share Posted February 25 (edited) Inderdaad zou ik mijn vriendin dan niet opzadelen met het versturen naar mij, en zou ze de verzending kosten niet te hoeven betalen. (Ik wilde het haar vergoeden, maar dat wilde ze niet.) Dus mocht ik nog steeds dampen over een jaartje of langer -want zolang gaan die 11 wel mee, plus ik heb ook nog die reeds een maand gebruikte en nog ongebruikte van 2 ml- dan weet ik nu waar te bestellen. Ik heb twee zwarte 2 ml tankjes, maar bestelde 11 kleurloze, want met die zwarte is het moeilijk zien hoeveel er nog in je tankje zit. Door het tegen een heldere achtergrond of het licht te houden kon ik het wel zien. Maar met de kleurloze is het meteen zichtbaar. Via de URL die je gaf zie ik enkel zwart of roze. Zou zeker die zwarte niet kopen, ook al was die op voorraad, om gegeven reden. Ik sla die link op. En heel erg bedankt daarvoor. PS: Dat is in Frankrijk, telefoon area 33. Mogen ze groter dan 2 ml tankjes daar dus wel verkopen blijkbaar. Het is dus niet Brussel maar Den Haag waar die onnozelen dat bedacht hebben. Net als het verbieden dat webwinkels hun producten tonen, zodat je daarvoor naar buiten ons land moet kijken om geen kat in de zak -dus blindelings- te kopen. Ze doen wel erg hun best ons als keuters te betuttelen zeg... alsof ze onze ouders waren en wij hun kleine kroost. Ik zie nu dat je wel sigaretten kunt kopen online. En alleen moet aangeven of je al 18 bent. Niet te geloven. Doet me sterk vermoeden dat de tabaks-lobby achter het zo moeilijk mogelijk maken om te dampen zitten. Die hebben geld zat om bewindslieden om te kopen. Afijn, waar een wil is blijkt nog steeds een weg te zijn. PPS: Vreemd: het lijkt wel of ik minder damp met de 5.5 ml tank. Vanmorgen om een uur of 9 gevuld kort nadat de Post het pakje afleverde, en nu even na elven 's avonds is hij nog half gevuld... Edited February 25 by Lode Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts