Dennis1992 Posted April 9 Share Posted April 9 (edited) Goededag, Ik had net mijn smok nord 50w pod laten vallen vanaf boven naar beneden. Een meter of 3 denk ik, en dan op de stenen.. klepjes waren los, die heb ik teruggezet, pod werkt nog wel. de vraag is, is zoiets nog veilig? Of moet ik eigenlijk voor de zekerheid een nieuwe kopen? Edited April 9 by Dennis1992 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cleootje pio Posted April 9 Share Posted April 9 Oh dat gebeurt mij ook regelmatig dat ik ze laat stuiteren. Als het nog werkt en het niet heet wordt bij gebruik geen probleem en gewoon blijven gebruiken. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis1992 Posted April 9 Author Share Posted April 9 @cleootje pio maar is 3 meter (ongeveer) en dan op de stenen niet to much? Of gewoon ff in de gaten houden bij gebruik en bij laden om te kijken of ie niet heter wordt dan normaal? Het is een pod met ingebouwde batterij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cleootje pio Posted April 9 Share Posted April 9 Ik zou het gewoon even in de gaten houden en erbij blijven als je gaat laden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis1992 Posted April 9 Author Share Posted April 9 @cleootje pio thanks, ik denk dat ik het zo ga doen. Ik kijk ook even of er nog meer mensen met ideeën zijn. Maar wat jij zegt klinkt als logisch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted April 9 Share Posted April 9 Testen of ie het doet en verder afwachten. Eens gaat alles kapoet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis1992 Posted April 9 Author Share Posted April 9 @Moppersmurf aka Rimbo als iets kapot is het kapot, het punt is natuurlijk dat ie t gewoon doet naar dat ik twijfelde qua veiligheid. Hoe dan ook, ik hem hem gebruikt en opgeladen, amper warmte ontwikkeling en geen gekke laad/ontlaad sprongen gemerkt. Nu is het mogelijk dat de interne weerstand is opgelopen door de val, maar dat kan ik niet eenvoudig meten omdat die batterij natuurlijk vast zit omdat het een pod systeem is. Maar het lijkt dus veilig genoeg, op basis van warmte en ont(laad) sprongen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice1974 Posted April 11 Share Posted April 11 @Dennis1992ik denk dat er weinig mis is met je smok. Dat ding weegt niets waardoor de klap ook niet zo hard is voor het apparaatje. had je nou een drag 2 laten vallen dan was het een ander verhaal en had je een vloertegel kunnen vernieuwen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts