SCi Posted June 24 Share Posted June 24 Na een veels te warme week is het tijd voor een koud drankje en een nieuw receptje om te testen 😉  Yawn  20ml base ( 70/30 vg/pg met 2,5mg nic ) + 0,8 ml capella - cereal 27 0,8 ml capella - green apple 0,3ml vta - butter base  Heeft 6 weken kunnen steepen.  De geur van dit vrijwel kleurloze sapje is vooral appel maar er lijkt hier meer gaande..  Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,65 ohm op 22 watt.  Ook in de smaak is de appel het meest aanwezig al is ie niet zo sterk als dat ik dacht. Niet zo uitgesproken als dat groene appel is maar meer een "zachtere" smaak. In de achtergrond zit iets ontbijtgranen achtigs maar voor het mooie zit dat net te ver weg. In de nasmaak meen ik ook een vettig hintje op te vangen.  Meer vermogen brengt kleine veranderingen. Bij 25 watt krijgt de appel een echte boost. Er zit nu echt veel meer detail en diepte in. Helaas gaat dit ten koste van de cereal ; deze is nu zo goed als weg helaas. Ook de boter is in geen velden of wegen meer te bekennen.  Dit is een lastige. Om de een of andere reden denk ik dat de cereal en appel veel fraaier samen zouden kunnen gaan. Mogelijk dat meer cereal en minder appel doseren hier kunnen helpen. Heeft absoluut werk nodig ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts