danielledanielle Posted July 14, 2023 Share Posted July 14, 2023 Goedemiddag, ik heb een vraagje over het dampen met de e sigaret. Ik ben sinds dinsdag helemaal over op het dampen, maar merk sinds gister dat ik me heel naar en lusteloos voel .Kunnen dit afkickverschijnselen zijn?Ik damp wel met 18 mg vloeistof.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted July 14, 2023 Share Posted July 14, 2023 Bedenk dat je lichaam wel gaat veranderen. Nicotine zal niet het probleem zijn, daar je op 18mg zit. Ik weet niet waar je mee dampt, maar het zou ook kunnen dat je teveel dampt. Licht in het hoofd misschien? Hoofdpijn? Zorg dat je ook voldoende drinkt, en geef je lichaam tijd om te gewennen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielledanielle Posted July 14, 2023 Author Share Posted July 14, 2023 (edited) Bedankt voor je reactie ,licht in mn hoofd idd momenten misselijk lichte hoofdpijn en enorm moe .Drinken doe ik wel genoeg. Weet he ook hoe lang dit kan duren ?damp met een justfog Edited July 14, 2023 by danielledanielle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted July 14, 2023 Share Posted July 14, 2023 Tijdsduur is per persoon verschillend. Je zou een flesje 12mg kunnen proberen, als je wel voldoening van de nicotine hebt. Misschien ben je iets te enthousiast met lurken 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielledanielle Posted July 14, 2023 Author Share Posted July 14, 2023 Whaha miss is dat het🤣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bibi Posted August 19 Share Posted August 19 Halo Ik damp nu ongeveer weer 1 maand Maar ik merk dat ik nu toch wat mis . Ik snak toch weer naar een sigaret Ik damp nu met 12 nic. 18 was mij toch te veel Heeft iemand daar ook last van gehad dat je toch een sigaret mis? En gaat dat ook weer over? Gr bibi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard-V Posted August 19 Share Posted August 19 (edited) ----Nee, en ja.+Ik drink al veertig jaar niet meer,en ik zou wel een fles wiskey aan m´n strot kunnen zetten.Maar ik doe het alleen niet. Edited August 19 by richard-V Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackal_ut Posted August 19 Share Posted August 19 @bibi doorzetten, dat gaat vanzelf over. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mar1 Posted August 19 Share Posted August 19 Hoi @bibi het is voor iedereen anders. Dampen en roken is niet 1 op 1. ik heb maanden lang naast het het dampen 1 tot 2 sigaretten gerookt per dag. de allerlaatste was zo smerig dat ik gelijk klaar was. Zolang je geen klachten of afkickverschijnselen hebt is het een kwestie van doorzetten. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bibi Posted August 19 Share Posted August 19 (edited) Nee klachten heb ik niet en ook geen afkickverschijnselen Zelf ook geen keelpijn wat ik een paar jaar geleden wel had door de e sigaret. Misschien dat ze nu betere liquid hebben Maar ik weet vanmezelf dat ik absoluut niet kan stoppen met de e sigaret Want dan ga ik weer roken Maar ja , de rest van mijn leven aan de e sigaret vind ik toch wel eng🤔 Edited August 26 by Sub-Ωhm ⚠️ Onnodige quote verwijderd, https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted August 19 Share Posted August 19 Waarom vind je dat eng? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
erwinwessels Posted August 19 Share Posted August 19 @Cyber_Huub Dat zat ik me ook af te vragen... @bibi Terugvallen naar de gewone sigaret is veel 'enger'. Oké, we weten nog niet alles over de lange termijn betreffende het dampen, maar het heeft er nog steeds alle schijn van dat het allemaal hartstikke mee zal vallen. Bij de gewone sigaret weet je dat het zeer slecht is. Ik damp zelf al meer dan 10 jaar en ook best wel veel, en ik voel me uitstekend en heb qua gezondheid totaal geen klachten. En ik zal ook eerlijk zijn: ik heb totaal geen behoefte om te stoppen met dampen. Ik geniet er echt van en vind er niets engs aan. Het enige enge aan dampen is alle desinformatie over dampen die naar buiten gebracht wordt. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerben Posted August 20 Share Posted August 20 (edited) @danielledanielle Zou het kunnen zijn dat je nic-salts dampt? Daar werd ik zelf 'naar' van en blijkbaar kan ik daar niet goed tegen. Ook ben ik 'te zwaar' begonnen omdat me dat werd aangeraden als ex zware roker. Nadat ik lager ging zitten qua nicotine (6mg) en 'normale' freebase nic ging roken had ik nergens meer last van en dampte ik maar gewoon maar meer. @bibi De zin in een sigaret was in het begin voor mij lang aanwezig. Hier en daar een terugval gehad op een avondje terras maar sochtends toch weer blij met mijn damp apparatuur. Die zin is een ruim half jaar aanwezig geweest en zoals @Mar1 ook al zei, bij de laatste terugval vond ik de 'zo naar verlangde' sigaret ronduit smerig. Direct klaar met die verlangens 🙂 Edited August 20 by Gerben 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard-V Posted August 20 Share Posted August 20 ik zou ook geen ´tabak´achtige smaakjes dampen.ik was er met een meloensmaak in een dag vanaf.als er iemand hier en shaggie aansteekt stik ik de moord.wat een stank zeg!.en nicsalts zijn van reynolds. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bibi Posted August 20 Share Posted August 20 Dankjewel allemaal Ja ik denk dat ik mij laat meeslepen in de negatieve verhalen wat ze zeggen over het vapen Nic salt. Nee ik gebruik gewone liquid Met Coffee of tabak smaak😊 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard-V Posted August 20 Share Posted August 20 (edited) Ik drink ook geen 0.0 bier.Dat had ik in het begin wel gedaan en daardoor weer ben ik weer gaan drinken.Ik drink nu 40 jaar.limonade.koffie is het enige wat ik nog echt lekker vind. Edited August 20 by richard-V Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts