Pien Posted August 27 Share Posted August 27 Hoi, vraagje, wie heeft hier wel eens wat besteld? https://www.inspire-vapestore.com/. Ik wil weten of het betrouwbaar is om daar te bestellen. En meteen nog maar een vraagje, mag 70 vg 30 pg in mijn pod van 1.2 ohm? Alvast bedankt. Groetjes, Pien Link to comment Share on other sites More sharing options...
romana Posted August 27 Share Posted August 27 Te zien aan de website verkopen ze enkel aan Frankrijk & Belgie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pien Posted August 27 Author Share Posted August 27 Bedankt voor je reactie, ik zie het nou ook inderdaad, wel jammer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barry55 Posted August 27 Share Posted August 27 (edited) Je vloeistof is te dik voor een mtl coil. Het zou in principe wel kunnen als je 2-3 ''trekjes'' per uur neemt. Edited August 27 by Barry55 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pien Posted August 27 Author Share Posted August 27 (edited) Ik heb er nu Aisu Green Apple 70 VG inzitten en het dampt gewoon goed en lekker in die pod van 1.2 ohm. Ik neem wel 1 trekje per minuut. Wat zou er dan mis kunnen gaan? Edited August 27 by Pien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barry55 Posted August 28 Share Posted August 28 Dat je coil sneller een verbrande smaak gaat geven waardoor je hem zou moeten vervangen. Vaak zijn de gaten op een mtl coil klein waardoor dikkere vloeistof minder snel word opgenomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pien Posted August 28 Author Share Posted August 28 En in de 0.8 ohm pod? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barry55 Posted August 28 Share Posted August 28 Het heeft te maken met de gaten op de coil die de liquid op moet nemen. Hoe kleiner de gaten worden des te langzamer de liquid word opgenomen bij hoge vg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pien Posted August 28 Author Share Posted August 28 Bedankt voor je reactie. Ik zal het dan wel merken, dus kan dan beter 50/50 kopen toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snip Posted August 28 Share Posted August 28 50/50 is de gulden middenweg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts