Jump to content

Aroma King / Bestelling UK

fonzie121

Recommended Posts

Hi, 

Ik loop tegen een nostalgisch probleem aan, ik wil graag de wegwerpvapes van Aroma king en dan met name de smaak monster. Nu zie ik geen webshop in NL die deze verkoopt (of ik kijk er overheen), maar in Engeland talloze sites die ze wel verkopen en waarbij ik ook met mijn Nederlandse adress ver kom. 

Nu is mijn vraag echter kan ik wel op deze sites bestellen zonder gedoe en/of als dit niet het geval is kan iemand toevallig mij dan op een andere manier helpen via een backdoor die iemand kent die hier nog aan kan komen. 

Alvast bedankt!!

Edited by fonzie121

Verkoop op afstand is sinds 1 juli dit jaar verboden binnen Nederland. Dus dat wordt sowieso moeilijk.

Vanuit het buitenland is verkoop op afstand niet meer toegestaan voor alles met nicotine. Ervan uitgaande dat de wegwerpvapes nicotine bevatten, wordt dat ook moeilijk. Er zijn ook webshops die uit voorzorg niets meer naar Nederland verzenden.

Ojee, ik heb een paar dagen geleden bij zapjuice.co.uk voor 100 euro vloeistoffen met nicotine besteld omdat die hier in Nederland uitverkocht zijn. Ik hoop maar dat het aankomt. Het is in ieder geval daar de deur al uit. Zou de douane dat kunnen onderscheppen?

Pien zou je mij kunnen laten weten of het aankomt? Ben wel benieuwd namelijk. In mijn eigen zoektocht heb ik ook zo'n bedrijf gemailed, maar nog geen reactie. Alleen op hun site stond wel dat ze niet geheimzinnig gaan doen over wat er in een pakketje zit.

Fonzie121, ik zal het je laten weten. Ik kreeg gister een mail van PostNL dat ik 9% btw en 6 euro afhandelingskosten moest betalen. Dat heb ik gedaan en nu ligt het bij de douane. Op de factuur staat: ASSORTED TPD COMPLIANT E LIQUI.  Hopelijk gaat het erdoorheen. Volgens PostNL zou ik het binnen 4 tot 6 dagen in huis moeten hebben. Fingers crossed......

• Thanks 1

Ik hoop het voor je, ze moeten namelijk op de bon vermelden wat er in het pakketje zit en ook bij eventuele vloeistoffen.
Begin vorige maand heb ik nog wel mijn vloeistoffen ontvangen van flavourboss maar hier zat geen nic in.
En hierbij zat nogal wat papierwerk bij over de inhoud vd vloeistoffen.

fonzie121, ik heb zojuist mijn liquids met 6 mg nicotine ontvangen uit de UK ! Op de bon stond alleen maar "Assorted TPD Compliant e Liquid" en het pakje is niet opengemaakt door de douane. Ben blij dat ik het daar nog kan bestellen, ondanks de shipping costs van 10 pond en de inklaringskosten is het alsnog goedkoper dan wat ik er hier in Nederland voor betaalde.

• Like 1

Je kunt gewoon alles bestellen uit het buitenland. Het mag niet van de wet maar dat betekend niet dat dit de webshops in het buitenland iets boeit. Uiteindelijk willen ze gewoon geld verdienen. Het zijn slechts wat vape spulletjes, het is niet alsof ze kilos heroine versturen en meneer de politieman ineens bij je aanklopt.

• Like 1

Yup maar als de Douane je pakket ertussenuit vist, kan het in beslag genomen worden;
ben je wel je geld kwijt én geen spullen.

Wellicht niet erg als je geld genoeg hebt, maar voor zover ik weet zijn er genoeg mensen die elke cent 3x moeten omdraaien voordat ze het kunnen uitgeven.
Dus tsjah; de verkoper interesseert het inderdaad niet; die heeft de centen dan al binnen.
De Douane boeit het ook niet.
Dus de koper is en blijft degene die het risico neemt

• Like 1