SCi Posted October 29 Share Posted October 29 Al jaren ben ik een groot liefhebber van de ijoy limitless plus voor het testen van mijn wekelijkse liquid proefjes. Ik heb sowieso wel iets met het genesys principe ( tank onder ; coil boven ) Aangezien mijn huidige versie ( clone van wish ) op z'n laatste benen loopt ben ik aan het verkennen voor een opvolger. Blijkbaar zijn zowel het orgineel en hun clones niet meer te vinden.. Zuur want de limitless bevalt me erg goed en was niet duur. Het zal dus iets anders moeten worden maar wat ? Zijn er goeie aanraders in de hoek waar ik zoek die ook nog enigzins te betalen zijn ? Suggesties meer dan welkom ! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dnns84 Posted October 29 Share Posted October 29 Wellicht de vandy vape pyro v4? Of de Wotofo Profile rdta (kan overweg met coils of mesh). Heb trouwens geen ervaring met deze, dual coil rdtas zijn niet echt mijn ding. Mocht je een single coiler overwegen dan kan ik de Aspire Kumo van harte aanbevelen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted November 3 Author Share Posted November 3 De kumo heeft een wel heel erg kleine tank dus die valt af 😉 Zowel de pyro als de profile zijn erg interessante opties. LPV heeft de profile dus dat word 'm denk ik 🙂 Andere opties nog zeker welkom ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
romana Posted November 4 Share Posted November 4 De Profile RDTA is wat mij betreft dikke aanrader, gebruik em nu al paar jaar, waar hij mij een goede smaakbom levert met de Clapton Mesh 0.20ohm strips geeft 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dnns84 Posted November 4 Share Posted November 4 19 hours ago, SCi said: De kumo heeft een wel heel erg kleine tank dus die valt af 😉 3.5ml (nadat je de tpd plug eruit hebt gehaald) is prima voor een single coiler voor mijn gebruik, maar als je graag op hoog wattage dampt snap ik dat t een beetje krap kan zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts