Jump to content

Drag X Pro met TPP X lekkage , welke tank is wel goed?

fiekesof

Recommended Posts

Ik damp al een tijd met deze combo.

Helaas is de TPP X tank zo lek als een zeef.

Een nieuwe is maar een paar dagen lekvrij nadien begint de miserie. 

De Zeus is geen optie, trekt iets te licht.

Welke andere opties zijn er? 

Begin er stilaan een hard hoofd in te krijgen 😒

Zelf gebruik ik al jaren de Eleaf gs air 2 clearomizer. Ben er zeer tevreden over en lekt nooit

Binnenkort stap ik over op de M waar 3.5ml in kan. De coils die ik heb passen er ook gewoon in.

Nadeel is dat je die van beneden moet vullen en deze maar tot 20 watt aan kan.

Ik heb er een 1.5 ohm coil in zitten die goede damp produceert

Welke verhouding VG/PG gebruik je?

Doordat mijn Smok TFV18 tank constant lekte ben ik erachter gekomen dat ik daar een liquid met teveel PG in had, die dus te dun was en daardoor lekte. Nu gebruik ik deze met 70% VG en hij lekt totaal niet meer.

Op de site van Le Petit Vapoteur kan je ook veel informatie vinden over tanks, pods en coils. Zo valt het volgende te lezen bij de TPP coilis:

The TPP coils are made for a vape in direct inhaling (DL) for even more flavours and vapor. Compatible with TPP Tank Clearomiser by Voopoo and care composed in Mesh for extreme longevity and unparalleled heating surface. It is available in 0.3, 0.2 and 0.15 ohm for a utilisation with a strong rate of VG.

Gebruik dus een liquid met veel VG (ik denk ook hierbij aan minimaal 70% VG). Nu heb ik zelf ook een TPP pod in gebruik met 70% VG en deze lekt totaal niet.