wilmpie Posted November 10 Share Posted November 10 Hey mijn Zeus X heeft het gisteren begeven, ik zoek een waardige rta vervanger hiervoor , liefst met een degelijke tankinhoud dual coil met deftige oppervlakte 2,5 a 3 mm coils kwijt kan. en waar kan ik deze best online kopen? ben juist naar vapershop geweest maar rta's hebben ze niet en weet uit ervaring als ik de andere kant uitrijd naar die vapeshop ze daar ook geen rta's hebben alleen met kant en klare coils. alvast bedankt. p.s. ik woon in belgie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted November 10 Share Posted November 10 LPV heeft de Zeus. Mogelijk zit je wel met verzenden naar België. Dan blijven er 2 mogelijkheden open. Of je maakt er een dagje Frankrijk van, of via een omweg vanuit Nederland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilmpie Posted November 10 Author Share Posted November 10 ik heb op ewolk de Hellvape Dead Rabbit 3 RTA bestelt voor toch in het kort eentje thuis te hebben maar ik vind niet veel shops meer die hardware verkopen zijn er nog buiten lpv want meen dat die niet naar belgie sturen Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicket Posted November 10 Share Posted November 10 @wilmpie Misschien dat een stenen winkel bij jou in de buurt hem voor je kan bestellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilmpie Posted November 10 Author Share Posted November 10 (edited) ben al bij 2 stenen winkels geweest maar als ik om een rta vraag moet ik uitleggen dat dat zo een kopje is waar je zelf gedraaid draad en katoen in moet doen ze kennen daar alleen kopjes waar je een coil in moet draaien ben deze middag bij de stenen winkel geweest maar was weer dat verhaal ... zij kunnen het mischien bestellen maar dan zal ik moeten zeggen wat ik wil en op hun moeten wachten en extra moeten betalen denk ik en mij lijkt als je naar een grootketen zoals vaporshop" gaat dat ze daar toch op zen minst een rta hebben . Edited November 11 by Sub-Ωhm ⚠️ Onnodige quote verwijderd, https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicket Posted November 10 Share Posted November 10 @wilmpie Woon je misschien in de buurt van Limburg? Dan zou ik hem misschien eventueel voor je kunnen bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted November 11 Share Posted November 11 done Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts