Josje22 Posted November 20 Share Posted November 20 (edited) Hallo dampers. Doordat ik mijn geliefde pico in mijn motorjas had (niet uitgezet, met batterij er nog in) is ie overleden. Het regende afgelopen zaterdagmiddag zooo ongelooflijk hard en lang, tot op de naad natgeregend op de motor. Opengemaakt maar niks meer aan te doen. Nu wil ik heel graag een nieuwe kopen maar is online overal out-of-stock. Is ook al een oud ding dus is dat niet heel erg gek. Heeft er toevallig iemand nog een oude (liefst de red cracle, maar anders de volledig zwarte uitvoering) 75w 1e gen pico die hij/zij niet meer gebruikt en aan mij wil verkopen? Mischien kan ik het binnenwerk overzetten naar mijn red crackle behuizing. Laat het me weten. En als er iemand een zwarte istick pico plus te koop heeft, meld je je alsjeblieft ook. Vast heel erg bedankt voor als je reageert. mvrgr, josje22 ps. de red crackle is de middelste mod Edited November 20 by Josje22 =iets vergeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicket Posted November 20 Share Posted November 20 (edited) @Josje22 Bij LPV hebben ze pico's op voorraad. En gunstig geprijst ook nog eens Edited November 20 by wicket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josje22 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Bedankt voor de reactie wicket, Alleen de pico plus hebben ze, helaas niet de originele 75w Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicket Posted November 20 Share Posted November 20 @Josje22 Ik denk ook niet dat deze nog te krijgen is. Een Volkswagen Kever is immers ook niet meer nieuw te koop 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josje22 Posted November 20 Author Share Posted November 20 (edited) Tja, 7 jaar geleden op de markt gekomen. De meest verkochte box-mod, en beste mod ooit gemaakt (denk ik). En dat is heeeeeel lang geleden in de damp-geschiedenis. hahahah... Nu hoop ik dat er hier nog iemand een oudje heeft liggen met nog intakte pcb/electronica. fingers crossed... ps, De Volkswagen Kever, die werd gebouwd van 1938 tot 2003 mvrgr, josje22 Edited November 20 by Josje22 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josje22 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Heeft er iemand nog een ISTICK PICO liggen met een kapotte/defecte behuizing en nog goede electronica? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasha Posted November 20 Share Posted November 20 (edited) Volgens mij hebben ze op ali nog https://a.aliexpress.com/_EuVPG2D Dit zijn gewoon de originele picos trouwens. Het komt alleen niet met een orgineel doosje. Je krijgt er een soldeerpunt bij. Dit vanwegen de ban naar Nederland. Onder heg kopje solderen mag het wel verkocht worden. Sorry dit is volgens mij de verkeerde. Edited November 20 by Pasha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josje22 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Hoi Pasha, Goed zeg dat je deze gevonden hebt. Maar hoe weet je dat het originele pico's zijn? Er zijn vele waarschuwingen geweest over fake (clones) pico's die echt gevaarlijk kunnen zijn. Ze hadden op z'n minst even kunnen vermelden dat het Eleaf producten zijn. Ik vertrouw het niet helemaal, maar toch bedankt voor jou suggestie in je reactie. mvrgr, josje22 Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard-V Posted November 20 Share Posted November 20 Koop er dan gelijk drie ofzo.Straks,dat is al over een week of vijf, kan je helemaal niks meer kopen.En moet het in een speciale kleur ook nog?Wat is nou eigenlijk de essentie....Dat je niet meer rookt dacht ik altijd.Maar het kan ook een soort van mode accessoire voor iemand zijn natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GerardR Posted November 20 Share Posted November 20 Heb hier nog een pico.behuizing ziet er niet uit.doe je je adres ff in een pb.stuur ik hem naar je toe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josje22 Posted November 21 Author Share Posted November 21 Hallo GerardR, Ik ben juist op zoek naar het binnenwerk, de 2 printplaatjes (pcb's) Heb je die ook nog mischien? Ik hoop dan mijn eigen red craddle behuizing te hergebruiken. mvrgr, \josje22 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRich Posted November 21 Share Posted November 21 (edited) Ha @josje22, ik heb evt nog wel een oude liggen, toevallig ook nog een red crackle.. De staat is hmm, maar hij doet t. Stuur maar een berichtje als je 'm wil hebben. Edited November 21 by TheRich Link to comment Share on other sites More sharing options...
GerardR Posted November 21 Share Posted November 21 5 hours ago, Josje22 said: Hallo GerardR, Ik ben juist op zoek naar het binnenwerk, de 2 printplaatjes (pcb's) Heb je die ook nog mischien? Ik hoop dan mijn eigen red craddle behuizing te hergebruiken. mvrgr, \josje22 Is een werkende pico josje.alleen de behuizing ziet er niet meer uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts