Jump to content

Waar bestellen e liquids

Tfuchten

Recommended Posts

De stenen winkels staan in Amsterdam allemaal te koop.Vergeet de stenen winkels.Bij de meesten staan nog enkele flesjes en een paar batterijen.Je moet dan buiten de aankoop van een winkel zonder bestemming alleen nog wel enkele duizenden per maand huur betalen.En een handeltje verzinnen waarmee je dat kan betalen.Ik zou bij g*d niet weten wat ik erin zou moeten beginnen.Weer een Espressoshop erbij???

• Like 1

Helemaal mee eens. Als er nu al bijna niks meer te krijgen is in zo'n stenen winkel, dan wordt het voor hun ook afzien

En na 1 jan 2024 wordt het er ook niet echt beter op.

Over en maandje is het wel zaak om genoeg spullen te hebben om door te kunnen.Degenen die dat niet kunnen,of nog maar een korte tijd zullen denk ik weer gaan roken.En zelf ook rommelen met b.v. Dr.Oetker aroma om maar wat te noemen.Wat verder gebeurt is dat er mensen nerveus gaan knutselen Hoe gaan ze aan nicotine komen.En als de laatste werkende mod stuk is,wat gaat de amateur elektronicus dan in elkaar solderen.Maar de jongens die nu coke leveren op hun scooters kunnen zullen nog tegen een redelijk bedrag spullen aan de deur brengen ofzo? Enne....welke vier tabakssmaken zijn straks nog toegelaten?Geen woord hierover in pers of hier of waar ook.Het kan mij weinig schelen.Ik heb een bak vol aroma''s e.d..Maar nieuwsgierig ben ik wel.Wat anderen denken wat er voor situatie aan ontstaat.Ik ben erg benieuwd.Doe eens een voorspelling van de vape-armageddon wat eraan gaat komen.

Edited by richard-V
  • Like 1

Ik ben eigenlijk niet nieuwsgierig.
Er is tot in den treure gemeld, wat er gaat komen.
Door enige speling, had je nog steeds kans om in te slaan.
Natuurlijk speelt budget mee.
Maar een goed verstaander zou maar een half woord nodig hebben.

• Like 1

Alle trends en modeverschijnselen interesseren me heel veel.Al heb ik er helemaal niks mee van doen,dan nog.Vroeger vrat ik science fiction boeken,nu kijk ik in de kranten.Daar staat een overdosis aan verbazingwekkende toekomstvoorspellingen.Alleen de sf verhalen van vroeger vond ik nog redelijk geloofwaardig.

• Like 2
  • Haha 1