Jump to content

Verkopen

Recommended Posts

Beste leden,

ik wil graag mijn vape spullen na eindelijk gestopt te zijn hier verkopen op t forum gezien het nergens anders meer kan maar ik heb geen privilege of rechten om te mogen verkopen. Ik ben betrouwbare verkoper met 100+ 5 sterren reviews.Ik kan dit bewijzen maar hoe kom ik aan deze privileges?

Ik heb contact opgenomen met de forum administratie maar krijg hierop geen reactie.

Met vriendelijke groet,

DampKwast

@Sub-Ωhm is even druk momenteel.

Heb je bericht per formulier of DM gestuurd @DampKwast.? Want ik heb niets gezien. 

Hoe dan ook, we zijn graag iedereen van dienst, maar hebben hele vervelende ervaringen met nieuwe leden die een hit & run doen. Dat zal bij jou vast niet het geval zijn, maar bijna iedereen die zich (weer) aanmeldt omdat ze zijn gestopt met dampen, heeft min of meer hetzelfde verzoek. 

Lastige kwestie dus, hoe graag we ook de gestopte damp verkopers van dienst zijn die we daarna niet tot zelden meer terug zien, willen we ook de dampers die hier achterblijven de gelegenheid geven te bekijken wat voor vlees ze in de kuip hebben. Wij zijn geen verkoop platform, het is een extra mogelijkheud voor de dampers onderling. 

• Like 4

13 hours ago, Sledge said:

@Sub-Ωhm is even druk momenteel.

Heb je bericht per formulier of DM gestuurd @DampKwast.? Want ik heb niets gezien. 

Hoe dan ook, we zijn graag iedereen van dienst, maar hebben hele vervelende ervaringen met nieuwe leden die een hit & run doen. Dat zal bij jou vast niet het geval zijn, maar bijna iedereen die zich (weer) aanmeldt omdat ze zijn gestopt met dampen, heeft min of meer hetzelfde verzoek. 

Lastige kwestie dus, hoe graag we ook de gestopte damp verkopers van dienst zijn die we daarna niet tot zelden meer terug zien, willen we ook de dampers die hier achterblijven de gelegenheid geven te bekijken wat voor vlees ze in de kuip hebben. Wij zijn geen verkoop platform, het is een extra mogelijkheud voor de dampers onderling. 

Dat begrijp ik maar heb je de OT gelezen?

Korte samenvatting. Ik ben oud lid & gestopt met dampen. Desalniettemin had ik hier ooit een account. Ik kan mijn verifiëren dus hit & run klinkt meer als een zielig spelletje dat alleen oplichters uitvoeren, en niet ik.

lol

8 hours ago, wicket said:

Ik ben het helemaal met @Sledge eens. Ik vind die 25 berichten regel erg laagdrempelig

en regels zijn nu eenmaal regels. Als iemand hier alleen maar komt om spullen te verkopen

wat blijft er dan nog van dit forum over?

Niet veel, want de hype is toch ook voorbij.

Waarom zou alleen spullen verkopen ook slecht zijn leg het mij eens uit dan want je krijgt het nergens meer. Is toch juist goed, lijkt mij.

Maar goed, op deze manier kom  ik ook wel aan die 25 posts, alleen had gehoopt dat het anders zou gaan. Maar goed het is wat het is, regels zijn regels.

Edited by DampKwast

4 hours ago, DampKwast said:

Niet veel, want de hype is toch ook voorbij.

Waarom zou alleen spullen verkopen ook slecht zijn leg het mij eens uit dan want je krijgt het nergens meer. Is toch juist goed, lijkt mij.

Maar goed, op deze manier kom  ik ook wel aan die 25 posts, alleen had gehoopt dat het anders zou gaan. Maar goed het is wat het is, regels zijn regels.

Je slaat de plank volledig mis. Ten eerste is dampen een blijvertje en beslist geen hype. Er is nog steeds genoeg te krijgen overal en steeds meer mensen

gaan toch proberen over te stappen van roken naar dampen.

Ten tweede is het slecht voor het imago van dit forum als mensen hier alleen maar komen voor de handel. Nog eens afgezien van

het juridisch aspect. Dit is een informatief forum en geen marktplaats voor alleen maar dampspullen. Want op die manier gaat dit

hele forum letterlijk naar de klote.

• Like 4

6 hours ago, wicket said:

Je slaat de plank volledig mis. Ten eerste is dampen een blijvertje en beslist geen hype. Er is nog steeds genoeg te krijgen overal en steeds meer mensen

gaan toch proberen over te stappen van roken naar dampen.

Ten tweede is het slecht voor het imago van dit forum als mensen hier alleen maar komen voor de handel. Nog eens afgezien van

het juridisch aspect. Dit is een informatief forum en geen marktplaats voor alleen maar dampspullen. Want op die manier gaat dit

hele forum letterlijk naar de klote.

Hiermee ben ik het wel helemaal eens met je, en nogmaals. Dat was ook niet de intentie, ik heb nu alleen die spullen hier al langer liggen en heb al iemand blij ermee willen maken maar die doet niet meer vapen. Elders is het de ban op geschopt, zoals mp, fb, of ebay. Behalve niet in Duitsland geloof ik. Met hype bedoelde ik meer trend. Tegenwoordig zie ik her persoonlijk wel wat minder mensen vapen in vergelijking met 4-5 jaar geleden. Alhoewel die wegwerp spullen nu weer opeens langzaam terug zie komen helaas.

Zeker is dat geen goed idee om van het forum een verkoop plek te maken, dat begrijp ik daar moet niet de hoofdfocus naartoe gaan. Alleen wil ik er iemand anders een gunst mee doen gezien ik ze zelf niet meer gebruik de vape spullen.

Edited by DampKwast
  • Like 2

1 hour ago, mario007 said:

Tegen de sluitingsdatum heeft dampkwast de benodigde posts al 😀

Gelukkig maar, want anders heb ik mezelf lekker ondoordacht verplicht om in de nacht van kerstavond iemand toegang te geven tot de verkoophoek :muur

• Haha 3

On 13-12-2023 at 00:49, wicket said:

@DampKwast Wat in het vat zit verzuurt niet.....

Ik ben je context helemaal kwijt, welk vat welk zuur? Ik snap m niet.

On 12-12-2023 at 22:26, Sledge said:

Gelukkig maar, want anders heb ik mezelf lekker ondoordacht verplicht om in de nacht van kerstavond iemand toegang te geven tot de verkoophoek :muur

No stress, alles komt goed.

• Thanks 1

Regels zijn er om een bepaalde rede. Maar je ziet ook veel onzinnige reacties, om maar te kunnen reageren. Zoals een ander napraten alsof je er ook verstand van hebt enz.
Nu noem ik natuurlijk geen namen, maar ik volg dit forum met grote regel maat. Minstens wekelijks, maar posten doe ik niet veel, omdat ik niks zinnig te vertellen hebt, wat een ander ook al niet heeft gezegd.
PFFFFF. 

Kan dampkwast al verkopen, want ik had namelijk wel interesse.

We weten nog steeds niet WAT hij nou wil verkopen? Zeer onduidelijk. Hij is hij zelf gestopt met dampen, dus hij wil z'n (prive/eigen gebruik) dampspullen hier verkopen. Prima hoor, maar ik heb het vermoeden dat hij een winkel in dampspullen had en zijn hele overgebleven voorraad hier ook wil verkopen. Ik denk dan dat hierover de discussie moet gaan hier.

Of heb ik het helemaal mis?

Dampkwast, geef eens uitleg?

mvrgr,

josje22

Dat is een behoorlijke aanname.. Als ik mn verzameling zou verkopen is dat ook dusdanig veel, dat het een kleine winkel kan bevoorraden. Ik denk dat we gewoon maar even van het goede moeten uitgaan van de mensch, vind je ook niet? Onschuldig, tot het tegendeel bewezen is.. Hij is aan niemand uitleg verplicht, totdat hij het zelf te koop zet. Ik snap de ophef niet, eerlijk gezegd. Laat die man verkopen, wellicht heeft een ander er wat aan.. En zelfs al is het voorraad, dan lijkt me dat hij zelf voldoende berichten plaatst om de boel kwijt te raken,zoals hij zelf al zegt: er zijn weinig plekken meer om het te verkopen. Hoe dan ook, de gemeenschap is ermee geholpen

• Like 2

Mijn 0.02.-Hij kan ook paar moppen in de moppentrommel zetten of wat een goeie film is.En natuurlijk een leuke meme bij "gewoon grappig" Dan heeft hij  genoeg gepost toch?En waarom die enorme haast om hier iets te verkopen.Straks gaan Wanda en haar vrienden dit nog verkeerd zien,en dat voor die paar rotcenten.Dit forum zijn ze volgens mij liever kwijt dan rijk.Of ben ik achterdochtig.Maar mijn achterdocht heeft me wel gered van het overhaast moeten inslaan op het laatste moment.

Edited by richard-V

6 hours ago, Blazer said:

Kan dampkwast al verkopen, want ik had namelijk wel interesse.

Je kan @DampKwast altijd een DM sturen en dan regelen jullie het netjes in de DM af.

@Josje22 Als je wil weten wat die wil verkopen dan stuur die beste man gewoon een DM

Uiteindelijk worden de zaken altijd via DM afgehandeld en niet in het verkoop gedeelte van dit forum