Jump to content

Nieuw modje :)

deathswitch

Recommended Posts

Ohhh  het is een ramp met de hardware! Ik was dit weekend op jacht naar een mod. Niks spciaals maar gewoon een mod voor mn mtl tankje die met stappen van 0,5W kan worden ingesteld en geen Pico model.
Zowel Nederlandse als Belgische winkels keken ze alsof dr een drol langs de muur omhoog kroop. En werkelijk de meest stomme opmerkingen gehoord. Ja voor podjes kan je overal beperkt terecht maar dat is ietwat onhandig voor de zelfwikkelaar.

@Moppersmurf aka Dramaqueen ik doe tegenwoordig zaken met Sourcemore.com :ja 

Er zijn wel wat  dingetjes die belangrijk zijn: 1) Bestel alleen in het Bonded Warehouse en 2) reken af met SOFORT BANKING

De prijzen zijn ongeveer de HELFT van LPV :clap

Je krijgt deze prijzen pas te zien als je een account hebt aangemaakt en inlogt.

De verzendkosten lijken wat hoog maar zijn inclusief btw over de hele waarde van de bestelling :roddel

De levertijden zijn 14-21 dagen :fluit  

GEEN gezijk met douane want jouw pakketje komt in neutrale verpakking uit SCHIEDAM :ja

Als voorbeeld een Vaporesso modje de GEN 80 S kost $19.35 en een VAPEFLY BRUNHILDE MTL TANK $17.34 :duimen

• Like 1
  • Thanks 5

12 minutes ago, Moppersmurf aka Dramaqueen said:

Lekker ding, komt ie nu mee. Had me 2 tietjes gescheeld!.
Goed adresje!

Tietjes of tientjes :grins

Als je nog wat wil bestellen hebben ze ook nog tot 31 Jan. een kortingscode van 10% MET CODE PRC10 :roddel

• Like 1

@Dr.Smoke Komt het dan uit China? Als iets bij Ali Express bestelt, dan wordt het normaliter geleverd met een L...NL track en trace, en daar staat ook een retouradres (postbus, vaak bijvoorbeeld 7090 of 7226) in Schiedam op. En gezien de levertijd.., Die komt ook overeen met Ali (dus China). Dus dan zou je pakketje niet uit Schiedam komen, maar gewoon uit China.

Waardoor ik dus twijfel of je geen gezeik met de douane kunt krijgen...

Edit: [quote van de website]

Sourcemore Time

We are located in China and the local time is GMT+8. Office hours: Monday - Friday, 9:00AM - 5:30PM (holidays excluded)

Here is the current Sourcemore Time: 2024-01-30 23:53:52.[/quote]

Ze zitten dus gewoon in China. Niets mis mee, maar de douane kan wel moeilijk gaan doen als je pakketje eruit gepikt wordt.

Edited by erwinwessels

• 2 weeks later...
On 30-1-2024 at 12:33, Dr.Smoke said:

@Moppersmurf aka Dramaqueen ik doe tegenwoordig zaken met Sourcemore.com :ja 

Er zijn wel wat  dingetjes die belangrijk zijn: 1) Bestel alleen in het Bonded Warehouse en 2) reken af met SOFORT BANKING

De prijzen zijn ongeveer de HELFT van LPV :clap

Je krijgt deze prijzen pas te zien als je een account hebt aangemaakt en inlogt.

De verzendkosten lijken wat hoog maar zijn inclusief btw over de hele waarde van de bestelling :roddel

De levertijden zijn 14-21 dagen :fluit  

GEEN gezijk met douane want jouw pakketje komt in neutrale verpakking uit SCHIEDAM :ja

Als voorbeeld een Vaporesso modje de GEN 80 S kost $19.35 en een VAPEFLY BRUNHILDE MTL TANK $17.34 :duimen

@Dr.Smoke

maakt het nog uit welk verzend optie ?

• Netherlands Post/Estimated 12-22 business days $13.68
  • Specialpak Line/Estimated 10-20 business days $17.86

• Sub-Ωhm changed the title to Nieuw modje :)
  • 4 months later...