a.pruis Posted February 4, 2025 Posted February 4, 2025 On 5-6-2024 at 22:09, VapeLiker said: Dit leest echt als "vapen is rotzooi, maar roken is nóg ergere rotzooi" Laat je niet gek maken joh, er zitten hier mensen die al 20 jaar vapen zonder gezondheidsklachten.. De eerste vaper die puur door het vapen alleen met longkanker in het ziekenhuis terecht is gekomen moeten ze nog vinden. Door helemaal de overstap naar vapen gemaakt te hebben hoef ik in ieder geval niet elke ochtend meer de bagger op te hoesten die ik door het roken binnen kreeg. Verhuis je naar Engeland dan kan je daar op doktersadvies gaan vapen, terwijl de huisarts hier je bijna vertelt dat je net zo goed kan blijven roken omdat het toch geen verschil maakt. Ik ben niet zo van de complotten, maar ga eens na waarom roken min of meer onaangetast blijft terwijl over vapen bijna wekelijks horor verhalen naar buiten worden gebracht. Er is er maar een die er baat bij heeft om jou te laten geloven dat vapen "rotzooi" is en dat is de tabaksindustrie die jou eveneens die rottige verslaving heeft bezorgd. Die zien niets liever dan dat jij gewoon je pakje shag blijft kopen en doen er middels lobbyen in achterkamertjes alles aan om je eventuele ontsnapping daaraan te ontnemen. Laatst een gesprek gehad met mijn arts, ze zei dat vapen heel slecht is, dus vroeg ik haar waarom, ja, de nicotine is verslavend, verder was het nog niet bekend . Zelf ben ik ruim een jaar geleden gestopt met roken van wegen COPD klachten, smorgens wakker worden, bijna boven de wc pot hangend van het hoesten. Ik vape al een jaar, geen last van hoesten, geen last van COPD , alleen, de wegwerp vapes met al die smaakjes vindt ik niks meer, sigaretten vindt ik vies, je krijgt de teer en andere smaken maar niet uit je mond en ik krijg het er benauwd van. Dus nu , ook omdat het me goedkoper lijkt dan de wegwerp vapes, ga ik de e-sigaret proberen. Heb het net besteld bij LPV , dus afwachten hoelang het duurt eer ik het in huis heb 3
Ma Toskah Posted February 4, 2025 Posted February 4, 2025 1 hour ago, a.pruis said: Goedemiddag, Ik lees net de berichten over de e sigaret en heb er nu 1 bij LPV besteld en via bankoverschrijving betaald. Maar hoelang duurt het voordat je bestelling in huis is ? Dat duurt ongeveer 5 dagen. Vandaag bestelt.? Met wat geluk vrijdag in huis, anders maandag.
Recommended Posts