Jump to content

Hoe gelukkig kan een mens zijn met een aroma van €1,50 😂 Mango mac diyer

Recommended Posts

Hallo vrolijke dampvrienden, 

ik heb men eerste sapjes gemaakt, sommige goed andere

wat minder😅. Nu had ik door de vertaalproblemen met de site

eig per ongeluk mac diyer mango in de winkelwagen gedaan.

Voor slechts 1.50 😂😂

Ik dacht daar maar es een sapje van te maken, tis nu 1 dag oud

en smaakt erg lekker. Ik d8 laat et jullie ff weten. Des te meer et weten des te meer vreugde zeg ik altijd maar.

Ik wil eig monotone(weet niet of het zo heet)smaakjes maken

dus vind deze monotone smaak wel oke 👍👍😀

20240501_113043.jpg

• Like 3

Posted (edited)

@Vapelikker Door iets verkeerds te bestellen kan je dus ook een lekkere smaak vinden 😉

Ik heb ook nog een paar aroma's van Macdiyer liggen, maar ik moet ze nog proberen. Ik had ze gekocht vanwege de lage prijs en dat ze eigen merk van LPV zijn, dus dat het kwalitatief wel goed zal zijn. Alleen een wat simpelere smaak, waar niets mis mee is.

Ik zit nu voornamelijk aan de wat complexere smaken van LPV (Frutozor, Crazy Yeti en Vape Attack). Ik heb deze in 50 ml shake & vape geprobeerd (dus alleen booster bijvoegen) en toen ze bevielen als aroma gekocht. Ik merk totaal geen verschil in smaak, maar je hebt wel voor dezelfde prijs ca. vijf keer de inhoud.

Als ik je hiermee op een idee breng wel deze kanttekening: De Thunder Bubble van Crazy Yeti is heerlijk, maar  de Tropical Storm is echt een ijskoude poolstorm (heel veel mint/menthol, voor mij teveel)

Edited by erwinwessels
  • Like 1

1 minute ago, erwinwessels said:

@Vapelikker Door iets verkeerds te bestellen kan je dus ook een lekkere smaak vinden 😉

@erwinwessels Ja onbegrijpelijk niet 😂😂

4 minutes ago, erwinwessels said:

Ik zit nu voornamelijk aan de wat complexere smaken van LPV (Frutozor, Crazy Yeti en Vape Attack). Ik heb deze in 50 ml shake & vape geprobeerd (dus alleen booster bijvoegen) en toen ze bevielen als aroma gekocht. Totaal geen verschil in smaak, maar wel voor dezelfde prijs ca. vijf keer de inhoud.

Precies zo moet je dr mss ook wel achterkomen, en et scheelt een hoop centen als ik zo lees👍👍

6 minutes ago, erwinwessels said:

Als ik je hiermee op een idee breng wel deze kanttekening: De Thunder Bubble van Crazy Yeti is heerlijk, maar  de Tropical Storm is echt een ijskoude poolstorm (heel veel mint/menthol, voor mij teveel)

Brengt me zeker op een idee 😅 dat waren die smaken die je als tip gaf vlgns mij toch?

Ik ben ook niet zo ice fresh menthol achtig, slaat me der te hard op of hoe noem je het. Ik ga er zeker ff weer over nadenken. hoop dat ze mss ook in kleinere potjes te koop zijn ivm als et niet lekker is is et zonde om weg te gooien

• Like 1

@Maurice1974 Goed om te horen dat je zegt dat die fruitsmaakjes best goed zijn 🙃👍👍

Ik probeer een beetje monotone smaakjes te maken, zonder ice\menthol, ws-23 om te kijken of et wat is. Heb ook aardbei van mag diyer er tussen zitten. Als je nog wat goeie mono smaakjes weet ik hou me aanbevolen👍👍

• Like 1

Posted (edited)
2 hours ago, Vapelikker said:

@erwinwessels Ja onbegrijpelijk niet 😂😂

Precies zo moet je dr mss ook wel achterkomen, en et scheelt een hoop centen als ik zo lees👍👍

Brengt me zeker op een idee 😅 dat waren die smaken die je als tip gaf vlgns mij toch?

Ik ben ook niet zo ice fresh menthol achtig, slaat me der te hard op of hoe noem je het. Ik ga er zeker ff weer over nadenken. hoop dat ze mss ook in kleinere potjes te koop zijn ivm als et niet lekker is is et zonde om weg te gooien

Klopt. De Thunder bubble valt hartstikke mee. Een kleine verfrissing die je een beetje proeft. Maar het frisse overheerst gigantisch bij de Tropical Storm. Is me echt teveel (dus miskoop), maar om eerlijk te zijn is dit tot nu toe de enige miskoop van de LPV liquids tot nu toe.

Een aantal van deze smaken zijn ook in 10ml liquid in gewenste nicotinegehalte te krijgen, helaas niet allemaal. En het mooie is: Tot en met vrijdag 30% korting op alle liquids van alle LPV merken met de code LPV72 (geldt alleen voor liquids, dus niet voor aroma's)

Een overzicht van deze liquids vind je hier, deze link komt uit de mail van LPV met deze korting:
https://www.lepetitvapoteur.com/fr/e-liquide-le-petit-vapoteur-2113m

Het verstandigste is om deze link te openen op de PC of laptop, dan kan je direct bovenin op het Engelse vlaggetje klikken.

Edited by erwinwessels
  • Like 1

4 minutes ago, erwinwessels said:

De Thunder bubble valt hartstikke mee. Een kleine verfrissing die je een beetje proeft. Maar het frisse overheerst gigantisch bij de Tropical Storm. Is me echt teveel (dus miskoop), maar om eerlijk te zijn is dit tot nu toe de enige miskoop van de LPV liquids tot nu toe.

@erwinwessels Ja ik ben ook niet zo van teveel frisheid, mss kun je et mixen met een monotoon smaakje oid?

Die thunder bubble ga ik ff checken dan. Is er ook in aroma zie ik.thunder Bubble Crazy Yeti 30 ml aroma voor 13 €. Ik ga de ff over denken.

10 minutes ago, erwinwessels said:

Het verstandigste is om deze link te openen op de PC of laptop, dan kan je direct bovenin op het Engelse vlaggetje klikken.

😂😂🤣 Das weer een goeie tip voor mij he 👍👍

• Like 1

5 minutes ago, Vapelikker said:

@erwinwessels Ja ik ben ook niet zo van teveel frisheid, mss kun je et mixen met een monotoon smaakje oid?

Die thunder bubble ga ik ff checken dan. Is er ook in aroma zie ik.thunder Bubble Crazy Yeti 30 ml aroma voor 13 €. Ik ga de ff over denken.

Klopt maar daar krijg je geen korting op met de code.

De code is leuk om een paar liquids van LPV goedkoper te proberen.

5 minutes ago, Vapelikker said:

😂😂🤣 Das weer een goeie tip voor mij he 👍👍

Ik had wat andere posts van jou gezien 😉 en ik weet ook dat Frans een moeilijke taal is.

• Like 1

@Vapelikker Goed dat je hun nieuwsbrief ook ontvangt. Alleen geldt deze korting niet voor de ready to DIY, maar alleen voor de liquids (en shake & vapes, maar dat zijn ook liquids). Tenminste, wat ik uit deze mail haal. Je kunt het natuurlijk proberen met de kortingscode.

• Like 1

3 minutes ago, erwinwessels said:

@Vapelikker Goed dat je hun nieuwsbrief ook ontvangt. Alleen geldt deze korting niet voor de ready to DIY, maar alleen voor de liquids (en shake & vapes, maar dat zijn ook liquids). Tenminste, wat ik uit deze mail haal. Je kunt het natuurlijk proberen met de kortingscode.

@erwinwessels ik kan nu in elk geval op de hoogte zijn, en anders hou ik jou hier in de gaten met kortingscodes 😅

Maar ik moet nog meer spulletjes hebben, en dat kost me wel een paar uurtjes om alles ff te bekijken en te bedenken. Dat ga ik binnenkort ff doen en laat je et weten . Dank voor het aanbod👍👍

Mss is et iets om een topic te maken met kortingscodes?

• Like 1

Het voordeel van LPV is dat je voor iedere 10 euro 1 euro korting krijgt bij de volgende bestelling.

Ik heb daar inmiddels al 15 euro aan tegoed opgebouwd die ik binnenkort lekker ga verzilveren bij mijn bestelling.

• Like 2

• 2 weeks later...

@Vapelikker Een vapers tongue krijg je over het algemeen doordat je constant hetzelfde smaakje dampt. Gezien jouw berichtje denk ik dat dit een nieuwe smaak is, en dan lijkt me een vapers tongue onwaarschijnlijk. Misschien heb je te weinig aroma gebruikt? 

• Like 2

@erwinwessels Ik weet et niet, proef idd niks. 

heb dit gedaan :

watermeloen mc dyer advies 10%

mango mc dyer advies 10%

7,5 ml 50 50

1,5 ml booster

0,5 ml watermeloen

0,5 ml mango

Heb et gister gemaakt en heb er nog 5 druppen  watermeloen bij gedaan. En et gekke is ik had nog een liquid van lpv erbij gekregen vampire watermeloen en die proef ik nu ook niet meer nadat ik gister heisenberg had gedampt. Heb er een nieuw wickje ingedaan alles😌

@Vapelikker Ik heb er geen verklaring voor. En ik heb ook te weinig verstand van mixen met meerdere aroma's. Maar als de aanbevolen hoeveelheid 10% is en de gebruikt twee aroma's die je 5% toevoegt, weet ik niet of je dan een goede smaak krijgt. Oftewel: 2x 5% hoeft in dit geval niet per se 10% te zijn. Maar ik denk (weet wel zeker) dat er hier leden zitten die er meer verstand van hebben...

• Like 2

@erwinwessels😂Nee precies, omdat die gewone mango eerst wel goed was na 1 dag dacht ik dan moet deze ook goed zijn na 1 dag. Als ik er meer mango in ga doe  denk ik dat ik meer smaak krijg maar nog steeds geen watermeloen smaak. En ik denk als ik er meer watermeloen in doe, ik helemaal geem smaak meer heb. Heb ik nu ook niet. Laat ik hopen dat er iemand hier is die et wel weet 😅

@wicket Heb je die banaan smaak wel kunnen proeven dan of had je toen al dat je niks meer kon proeven?

• Like 2

@Vapelikker In het begin proefde ik wel de banaansmaak maar vooral bij fruitsmaken schijn je al vrij snel een vapers tongue te krijgen.

Nu moet ik zeggen dat watermeloen sowieso al weinig smaak van zichzelf heeft. Ik bedoel dus de echte watermeloen die je kan eten.

• Like 1