vaper89 Posted May 3, 2024 Posted May 3, 2024 (edited) Wie o wie weet waar  Ivg nis salts in een stenen winkel net over de grens in Duitsland langs de A31 deze verkocht worden.( dus langs de grens pak en beet groningen, Drenthe Friesland, Overijsel en Gelderland).  Of weet een ander merk dat op de smaken pink lemonade en citrus limonade in de buurt komt van dat merk als alternatief.  Iemand suggesties?  Alvast bedankt 🙂 Edited May 3, 2024 by vaper89
L33ntje Posted May 6, 2024 Posted May 6, 2024 Bij mij 😉 E6 House of Vape in Gronau, net over de grens bij Enschede.  Het hele assortiment voor zover dat in Duitsland te krijgen is (want het complete assortiment is iets groter, maar niet alle smaken zijn hier topegelaten). Als salts, aroma en shortfills. De prijzen zijn hier echter wel aanzienlijk minder aantrekkelijk dan in Nederland, maar dat is nu eenmaal zo 😞. En zowel Pink Lemonade als Citrus heb ik ook van meerdere merken in het assortiment.  Meld je als komende van het Nederlandse forum, dan krijg je een kleine korting. Op maandag en zaterdag is er altijd iemand aanwezig die Nederlands spreekt. (De andere dagen wisselen).      3 2
erwinwessels Posted May 6, 2024 Posted May 6, 2024 @L33ntje Als jouw winkel vlakbij de grote K+K zit (volgens mij wel), dan ben ik daar, volgens mij vorig jaar, een keer binnen geweest. Ik was toen bij mijn familie in Enschede (waar ik zelf ook vandaan kom). Veel keuze qua liquids en smaakjes. Alleen toen was jij er niet, en werd ik door een man geholpen. Ik vind de Sauer Kirsch van Bro's Frost erg lekker.  De shortfills vind ik ideaal. Direct base en boosters bijvullen tot 100 mg met het gewenste nicotinegehalte. 2
wicket Posted May 7, 2024 Posted May 7, 2024 (edited) @L33ntje Heeft die zaak ook toevallig een webshop? Mag ook per pm als je het niet wil of mag delen  Heb hem al gevonden Edited May 7, 2024 by wicket
Recommended Posts