Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi ik heb net mijn eerste hervulbare vape gekocht (overgenomen van broer) dus even nieuwe coil gehaald van geekvape netjes in laten trekken 15/20 minuten en smaakt na de 1e puff al verband??

Posted

Wellicht kan je een en ander verduidelijken?
De titel heeft het over Voopoo Drag 3,
de tekst heeft het over een Geekvape coil?

Zonder wat meer info is het lastig hier een antwoord op te kunnen geven wat er mogelijk fout gaat...

• Like 1
Posted

Iets minder bot, iets minder lange tenen.

Interactie op een forum bestaat uit tekst, tekst komt nou eenmaal niet hetzelfde over als conversaties in real life. 

Lief doen, anders krijgen jullie met de bezem 😉

• Like 5
Posted

@levilk_ Aangezien je niet alle nodige informatie erbij hebt vermeld, ga ik even een aanname doen. Je hebt na het 'soaken' van de coil deze op een te hoog wattage gedamped. Ook als de coil bijvoorbeeld bedoelt is voor iets als 40watt, kan je beter laag beginnen (in dit geval 20watt) en elke paar hijsjes de wattage opschroeven om zo de coil in te werken. Ook kan je pv/vg verhouding van je juice een probleem zijn geweest (vermeld die ook even in het vervolg) maar ik zet mijn geld in op een verkeerd gekozen wattage meteen bij begin.

Nieuwe coil erin, zoek op wat de aanbevolen wattages zijn van desbetreffende coil en begin na het soaken laag op een 50% ervan en bouw op.

Posted
58 minutes ago, Gerben said:

Je hebt na het 'soaken' van de coil deze op een te hoog wattage gedamped

Of ..... gewoon dikke pech. Eén op de zoveel fabriekscoils is simpelweg niet goed gewicked. Het primen loopt dan al niet zoals het hoort en binnen een paar hijsjes is het patat.

Of ..... je liquid is te dik voor je type coil/wick (te hoog VG gehalte en/of te koud geserveerd), wat er in resulteert dat er niet genoeg dampsap wordt aangevoerd. Edit: Wat @Gerben ook al zei :grins

• Like 2
Posted

Bedankt allemaal voor het reageren, denk idd fabriemsfout heb nieuwe coil gehaald en werkt zoals gebruikelijk, bedankt allemaal voor jullie reacties en mijn excuses voor de onrust was even niet online

fijne avond allemaal!

• Like 5
Posted (edited)

@levilk_ Je hoeft geen excuses te maken voor de onrust. Jij hebt die onrust niet veroorzaakt. Jij stelt gewoon een terechte vraag.

Welkom op dit mooie forum! (hoewel ik het me kan voorstellen dat je je nu wat minder welkom voelt, maar daar moet je je niets van aantrekken).

Edited by erwinwessels