Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal 

bij deze wil ik jullie vragen hoe het zit met houdbaarheid hier heb ik bijvoorbeeld gelezen dat iemand zelf mengt en het zonder probleem 8 jaar bewaard.

nu heb ik hier nog een flesje millers groene appel 3mg met de houdbaarheidsdatum 12-25 ongeopend hoe lang kan ik deze nog gebruiken of komt  er niets aan

mvg Richard 

Posted

December 2025, dat is nog ruim voor einde datum, en dan kan je het nog een hele tijd, zo niet jaren gebruiken, zeker ongeopend.

• Like 1
Posted

sorry mijn fout het moest 12-24 zijn dus bijna een halfjaar over de datum

Ja zolang het goed smaakt kan je het blijven gebruiken ok ja mijn favoriete smaak fruitmix maar deze is helaas op dus ik dacht alles bij elkaar kersen aardbei appel enz maar om eerlijk te zijn was dat niet echt een succes dus dacht ik dat het kwam door die ene over de datum

Posted

Denk niet dat die paar maanden over datum een issue zijn. Soms kan bij elkaar gooien van smaken perfect uitpakken, ik heb dat met kanzi en mangabeys, super lekker die combi. Maar ook heel vaak iets gemengd waarvan ik dacht dat dat een super match was w.b smaken,  en dat ging zo de prullenbak in. 

• Like 1
Posted

Ja ik heb hier het zelfde probleem een pot met ongeveer 0,1 liter wat niet bevald kan er nog wel wat bij mengen bv ananas maar als t dan nog niet verbeterd is t ook zonde

Posted (edited)

Ik damp  nu RY4 juice van 10 jaar oud.En het is erg lekker hoor! Ik zal de 20 jaar oude flessen whikey maar weggooien denk ik,dat zal vast wel bedorven zijn

Edited by richard-V
  • Like 1
Posted
5 hours ago, richard-V said:

Ik damp  nu RY4 juice van 10 jaar oud.En het is erg lekker hoor! Ik zal de 20 jaar oude flessen whikey maar weggooien denk ik,dat zal vast wel bedorven zijn

Die 20 jaar oude chemische rotzooi kom ik je morgen wel vanaf helpen :lootjehelemaal gratis :ja

• Haha 4