Guest Senseo Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jolleke Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Wow, die is mooi Senseo!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moontje71 Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Grappig dingetje Senseo is weer eens iets anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eGoT Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Leuk om te horen Senseo dat het daar ook in opkomts is nu en die Mini-and-More ziet er super uit en handig om mee te nemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jenr Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Erg mooie stealth damper. En ook niet duur. Veel plezier ermee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fjolle Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Mooi dingetje!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snuffeltje Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Absuluut leuke set! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvy Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Da's een leukertje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eGoT Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Damp je nu ook anders op zijn Grieks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexis Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Dat is wel een leukerd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snuffeltje Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Laat mijn vader nou net vandaag in Griekenland aankomen!!!! Heb hem direct een mail gestuurd met foto's.. Wie weet of hij het weet te vinden. Lijkt me een ideaal uitgaanssetje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL BusdriverTheo Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 een hele andere benadering van "op zijn Grieks!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Senseo Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Het zal geen probleem zijn om shops te vinden aldaar waar nobacco verkocht word. Jammer dat ze gebruik maken van een het 901? systeem, anders had het direct ook hier echt wel potentie. Overigens verkopen ze voor dit systeem ook clearo's die direct passen zonder verloopjes. Maarrrr... ik hoop eigenlijk dat een nl shop het toch oppikt want zowel de batterijen alswel de carto's zijn super. In mijn ogen is dit systeem in ieder geval stukken beter en gebruiksvriendelijker dan bijvoorbeeld het ego-c systeem of de e-roll. Het lijkt een zoveel mooier systeem om de a-roker over te halen naar het e-roken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camikease Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 @Senseo... maak eens een foto van de batterij en cartomizer los van elkaar... voor de 901 (voorloper van de 510) zijn nog steeds overloopjes te koop bij Ernst. het kan namelijk ook heel gemakkelijk en dat denk ik eerder de KR808D-1 zijn.... en dat zijn nu net hele goede mini's... nog steeds.... de 901 was wel wat compatible met de KR808D-1, maar de 901 had altijd het luchtgat op de Atomizer zitten en de KR808D-1 heeft die op de Automatische batterij zitten, dus een 901Atomizer kun je wel gemakkelijker gebruiken op een KR808D-1, maar andersom moet je ergens een gaatje boren.... anders zuig je de boel vacuum. Ben ook ff op de website aan het kijken.... al gevonden - de NOBACCO E-CIGARETTE KIT Mini & More V1 SILVER met 2x 280 Mah - dit is een KR808D-1 - de Carto's kun je met de Condofiller vullen en lege carto's te koop bij EBNFerrro en rookwinkel, overigens zag ik bij rookwinkel ook nog gevulde Carto's te koop. Of je vult 'm via het bierglas methode... let er op wel op... een glinstering liquid mag je zien, maar Liquid-vijvers is uit den boze. Die Condoompjes die op de Cartomizers zitten dus niet weggoien, die vul 3/4 met liquid en duw je de Cartomizer met de batterij zijde naar beneden rustig in... wel ffkes het dampkapje met een kleine schroevedraaier loswricken, zodat je kunt zien hoeveel liquid je erin duwt... is ie erg leeg dan nog eens een halve condoom vullen en herhalen... dan een paar minten laten rusten, zodat de liquid goed in de watte kan trekken... cartomizer rondom droogmaken en verder dampen, maak ook altijd de battrijkant goed droog alvorens je ze erop schroeft, de autoswitches zijn erg gevoelig voor terug lopende liquids. Niet te duur gekocht overigens, de PCC alleen al kost(e) hier zo'n 40 euro.... In duitsland is die PCC nog volop verkrijgbaar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Senseo Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Nog steeds super tevreden met die gekke grieken, en omdat zowel de vamo als de evic vanwege herhaaldelijk bodemonderzoek beiden afgeschreven lijken te zijn heb ik besloten om met de "mini and more" verder te gaan als vaste damper. Met name het liquid verbruik ten opzichte van m'n vivi en al helemaal van m'n rba's zoals de rsst of de aga is fenomenaal terwijl de voldoening er nauwelijks minder om is. Derhalve zojuist een aantal setjes besteld bij onze griekse vrienden. Teveel spul voor mezelf dus ik ga me hopelijk wellicht melden in een nieuw draadje voor mogelijke liefhebbers hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carol Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Ik ben zeer benieuwd en wil er zeker eentje gaan aanschaffen in sept als ik op samos zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Senseo Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 leuk... doe Giannis de groeten van Jilles :-) (en wie weet krijg je nog wat extra korting): http://www.duckbikes.com In Samos stad is iig een e-sig winkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carol Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 dank voor de link ga mn best doen, zit er toevallig in Kokkari ook een ecig winkel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Senseo Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 als je ik Kokkari zit.. top, dat is een van de leukste plekjes. Ik Kokkari geen e-sig winkel idd, dan is Samos stad het dichts bij... kwartiertje scooteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carol Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Haha leuk heb er nu al zin in, is zekers niet zon end weg dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
theodorus Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 grieks dampertje:ouzo!!!!!!!!! http://www.nobacco.gr/en/productsgr/diy-do-it-yourself/%CE%B1%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/diy-%CE%B1%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1-ouzo-10ml ik vergat iets belangrijk over nobacco en griek e-sig winkels,meestal ze hebben ''liquid paskamer''(grieks vertaal ) en jullie kunnen daar gratis prof doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Senseo Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 sjips... als ik dat gezien had.... jamas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carol Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 grieks dampertje:ouzo!!!!!!!!! http://www.nobacco.gr/en/productsgr/diy-do-it-yourself/%CE%B1%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/diy-%CE%B1%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1-ouzo-10ml ik vergat iets belangrijk over nobacco en griek e-sig winkels,meestal ze hebben ''liquid paskamer''(grieks vertaal ) en jullie kunnen daar gratis prof doen owwww smakelijk, word weer een interesante vakantie denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilona Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Leuk ding Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woods Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Nog steeds super tevreden met die gekke grieken, en omdat zowel de vamo als de evic vanwege herhaaldelijk bodemonderzoek beiden afgeschreven lijken te zijn heb ik besloten om met de "mini and more" verder te gaan als vaste damper. Met name het liquid verbruik ten opzichte van m'n vivi en al helemaal van m'n rba's zoals de rsst of de aga is fenomenaal terwijl de voldoening er nauwelijks minder om is. Derhalve zojuist een aantal setjes besteld bij onze griekse vrienden. Teveel spul voor mezelf dus ik ga me hopelijk wellicht melden in een nieuw draadje voor mogelijke liefhebbers hier Ik ga dat draadje in de gaten houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts