Pufuf Posted July 8, 2025 Posted July 8, 2025 (edited) Sinds Spanje klaar en over is sinds de nieuwe belasting ben ik aan het zoeken geweest naar een goedkopere vape shop. UK was eigenlijk buiten beschouwing vanwege de douane maar Royalflushvape beweert dat ze afspraken hebben met de EU. Heb nu een bestelling geplaatst bij Royalflushvape. Ik update deze post zodra de liquids binnen zijn, of niet binnenkomen 😆. Ik weet dat we ook Franse webshops hier op de site hebben maar de ready made salts zijn erg duur in vergelijking met de oude prijzen van Spanje, of de UK prijzen met douane kosten.Zelfs Ierland is goedkoper voor ready made liquids en die zijn ook al erg duur. Aankoop is te bekijken in de screenshot hieronder. Totale kosten zijn 48,55 Euro voor 18 flesjes. Edit; Betaling is gedaan met Revolut. Ze accepteren geen bankoverschrijving. Klarna werkte niet voor mij op de site. Edited July 8, 2025 by Pufuf 1 1
heideroosje Posted July 9, 2025 Posted July 9, 2025 Als je in Engeland wilt bestellen (wat ik ook doe) Zou ik je echt aanraden om naar ecigone.co.uk gaan. Ze zetten een goedkopere waarde op je pakket zodat je minder hoeft te betalen bij de douane. En de prijzen zijn gewoon veel beter. Groetjes. 2
Pufuf Posted July 15, 2025 Author Posted July 15, 2025 Het is gelukt, kwam door de douane heen zonder extra kosten. Alles zat netjes in de verpakking. @heideroosje, ik zal ecigone ook eens proberen! Bedankt voor de tip. Nu eerst even goed genieten van wat Banana ice, dat is lang geleden 😁 2
heideroosje Posted July 16, 2025 Posted July 16, 2025 Ik zal Ecigone gebruiken als je grotere bestellingen wilt doen. Ik bestel minimaal voor 150 pond. Dan kan het uit met de extra kosten voor verzending en duane. Anders zal ik lekker bij Royalflush blijven als ik je was. Groetjes. 1
Pufuf Posted July 30, 2025 Author Posted July 30, 2025 @heideroosje heb je toevallig een idee hoeveel de import kosten zijn? Dan kan ik het een beetje inrekenen op mijn volgende bestelling.
Lessram Posted August 2, 2025 Posted August 2, 2025 Dan beter https://nomnomz.co.uk/ Verzenden vanuit Ierland, dus geen invoer/import kosten.
heideroosje Posted August 2, 2025 Posted August 2, 2025 Nomnomz heeft lang niet het aanbod wat ecigone heeft. Maar goed ieder kiest voor zich.
Barry55 Posted August 3, 2025 Posted August 3, 2025 Nomnomz kun je niet vergelijken met ecigone, nomnomz is eigenlijk puur voor de zelfmixer geen wegwerp rommel en ook geen hardware. 1
heideroosje Posted August 3, 2025 Posted August 3, 2025 Nomnomz heeft inderdaad alleen maar aroma's en DIY benodigdheden. 1
Pufuf Posted December 1, 2025 Author Posted December 1, 2025 Update; Royalflushvape is sinda kort gestopt met versturen naar de meeste Europese landen waaronder Nederland.
Pufuf Posted January 18 Author Posted January 18 On 7/9/2025 at 6:56 PM, heideroosje said: Als je in Engeland wilt bestellen (wat ik ook doe) Zou ik je echt aanraden om naar ecigone.co.uk gaan. Ze zetten een goedkopere waarde op je pakket zodat je minder hoeft te betalen bij de douane. En de prijzen zijn gewoon veel beter. Groetjes. Versturen niet meer naar NL, heb jij nog enig advies? Want ik gebruikte ze nu vooral voor a merk liquids en ze waren erg goedkoop. Heb nu nul engelse sites :(
heideroosje Posted January 20 Posted January 20 (edited) @Pufufvaping101 verzend nog naar Nederland. Edited January 21 by heideroosje 1
Recommended Posts