Ronny1131 Posted November 25, 2025 Posted November 25, 2025 Hallo allemaal, zijn er hier nog gebruikers van de Nexione van aspire? het toestel bevalt mij super! alleen heel spijtig dat ik in het antwerpse enkel de 20mg vind en ze hebben hier ook niet alle tabacsmaken. ik probeer een adres te vinden waar ik wel de keuze heb in %nicotine en meer keuze in de tabacsmaken. iemand die weet waar ik terecht kan? Vriendelijke groeten
Cyber_Huub Posted November 25, 2025 Posted November 25, 2025 Le petit vapoteur heeft wat smaken Search | Le Petit Vapoteur . En hier Aspire Nexi One, e-cigarette and e-liquid cartridge Of Aspire Nexi One Dual Red Edition Pack - Complete kit to start vaping - A&L NEXI One Kit by Aspire Verder is Google je beste vriend. Mogelijk loop je tegen de beperking, dat ze niet naar België versturen. Dat kan je oplossen door misschien naar een Nederlander te versturen. Dan ben je wel dubbele verzendkosten kwijt, maar kan je verzachten door een flinke bulk in te slaan. 1
Ronny1131 Posted November 25, 2025 Author Posted November 25, 2025 Spijtig,stom België…terug sigaretten dan maar😡
Cyber_Huub Posted November 25, 2025 Posted November 25, 2025 Je leest niet goed, er zijn mogelijkheden. Terug naar roken terwijl je niet alles geprobeerd hebt? 1
Ronny1131 Posted November 26, 2025 Author Posted November 26, 2025 20 hours ago, Cyber_Huub said: Je leest niet goed, er zijn mogelijkheden. Terug naar roken terwijl je niet alles geprobeerd hebt? Ja,maar ik ken geen Nederlander en overal is het ‘geen verzending naar België’ ☹️ dus zie ik geen andere mogelijkheid. spijtig want na jaren had ik eindelijk iets gevonden dat werkt voor mij,het sigaret gevoel in de hand en de juiste smaak hebben mij voor het eerst in al die jaren echt geen zin meer naar een sigaret gegeven. eigenlijk zo enthousiast dat ik verkoper zou willen worden van dit toestel🙂
Kurt Posted November 26, 2025 Posted November 26, 2025 Die zeker naar belgie sturen zijn Vapeototal ( Spanje ) Barabrume.fr
Recommended Posts