Jump to content

[Poll] Hoeveel mensen heb jij al overtuigd om over te stappen naar dampen ?


Guest goldmaxx

Hoeveel mensen heb jij al overtuigd om over te stappen naar dampen?  

525 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mn ma en zoon waren binnen een dag om, daarna nog 2 ex collega's, mn zus (die niet rookt haha) mn zwager en nou weer 3 nieuwe collega's. Dus gaat de goede kant op  :grins

Oh gelukkig , ben ik niet de enige die een niet roker aan het dampen heeft gekregen haha  :grins

Haha raar toch, vooral omdat mijn zus zooooooo anti roken is haha en nou dampt ze (wel zonder nicotine uiteraard) Een ex collega rookt ook niet maar dampt nou in de avond om het snoepen tegen te gaan  :grins

Ja mijn vriend ook ipv snoepen haha

Link to comment
Share on other sites

ik dacht dat ik alleen was

geen a'tje meer

geen zout meer op m'n eten

veen minder snoepen dan toen ik a'tjes rookte

andere dingen ( verboden of onzedig ) dan weer meer

Link to comment
Share on other sites

Guest michael001

Hmm t gaat snel, mjin stem is alweer ingehaald door de waarheid.

Maar als je de afgeleide stoppers meerekent, mensen die weer worden overgehaald door de mensen die ik heb overgehaald, wordt het pas echt een zooitje  :trilt

Geen idee hoe ik mijn stem kan aanpassen, in sommige polls zou dat moeten kunnen al heb ik de button daarvoor nog niet ontdekt??

Weet wel, al die mensen die overstappen op een gezondere (c.q. minder ongezonde) leefstijl zijn vast goed voor mijn karma  :haha

Link to comment
Share on other sites

Iedereen kent me als een verstokte roker. Krijg dus veel: "JIJ aan de elektrische peuk???" opmerkingen. Door te vertellen hoe blij ik met het ding ben en iedereen te laten proeven, heb ik er al 5 (vijf!) over weten te halen!

Geeft een geheel nieuwe dimensie aan mijn bezoekers, we zitten nu als ouwe toverkollen leuke smaakjes te mengen en te proberen  :lol

Link to comment
Share on other sites

Guest whitesugar

Ik e rook nou iets meer dan een maand en heb al 1 2 uh 7 mensen kunnen overtuigen om te gaan e roken een 3 tal rookt nog een paar a sigaretten maar

maar de rest rookt niet meer en ik ga ook nooit meer roken vindt dit een zeeeeeeeeeeeeeer goede uitvinding

:doei

Link to comment
Share on other sites

Guest miryamk

Zwoofs loopt inmiddels aardig binnen door mijn Damperspromotiepraatje, vorige week hebben 3 mensen er een bestelling gedaan. Allemaal aan de JustFog :gek

Ik kan het niet meer bijhouden :grins

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

Hier gaat ook de 1 na de ander om, zonder dat ik er moeite voor hoef te doen, ze zien het alleen maar en willen het dan ook proberen.

Ook hoor ik van iedereen dat ze overal ook wel een paar dampers op het werk hebben.. de overheid begint 'm te knijpen... accijns-inkomsten dalen zienderoog :duim

Link to comment
Share on other sites

Guest angreschmi

Gisteren weer drie.

Bijna iedereen hier op het werk heeft er een. Zelf de echte die-hards beginnen over te stappen.

Sommigen durven niet echt, vaak omdat ze het te opvallend en ongewoon vinden.

Als ze de eRoll zien is het vaak: is dat ook een elektrische? Zon kleine onopvallende wil ik ook.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

48 en een potentiële 49(man en vrouw)

een man van 48 en een vrouw van 49? :lol

ik vind het niet nodig om mensen te overtuigen om te gaan dampen ipv roken.. alleen m'n broertje met copd wil ik overhalen, wel zie ik steeds meer mensen in m'n omgeving overstappen op het dampen... ze worden toch nieuwsgierig als ze dat bij je zien :grins

Link to comment
Share on other sites

Tot op heden nog maar 2.

Mijn dochter en mijn schoonzoon.

Er zijn er wel een 5 tal die twijfelen, maar ik denk wel dat ik die ook nog zover ga krijgen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest draakje

Ik heb gister mijn moeder een startsetje kado gedaan voor d'r kerst, zo bang dat ze het niks zou vinden, maar!

Ze heeft vanaf gistermiddag nog maar 3 shaggies gedraait! Ze belde me net op hoeveel het minimum in d'r tankje is of dat ze gewoon kon vullen wanneer ze dat nodig vond  :cheerpon zo blij dat het bevalt!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...