Jump to content

Fotos..

Guest w00tie

Recommended Posts

Guest Briggitte

Je foto's mogen max 400 x 400 pixels zijn hier op het forum W00tie:

wat blijft er dan [nog] over van de meerwaarde van HD?  :weetnie

Guest Briggitte

Ik ben gewoon om abload.de te gebruiken maar na een tijdje werk die link niet meer, daarom mij vraag.

Ik heb gewoon een besloten-prive~groep aangemaakt op Faceboek:

vandaaruit upload ik al mijn eigen plaatjes en foto's: werkt altijd :duim:yeah:duim

Ik had altijd & eeuwig ruzie met welk upload-afbeeldings-programma dan ook :boos

Photobucket en Imageshack gebruik ik in ieder geval niet meer, omdat daarbij je foto's te vaak zomaar ineens foetsie zijn.

Onzin hoor, ik ben nog nooit een foto kwijtgeraakt bij Photobucket!

Als je ook nog een mooie presentatie wil van je foto's kun je ook een gratis account aanmaken bij http://www.flickr.com/

Daar kun je je foto plaatsen in full HD en ook makkelijk linken.

8467059861_2551f6e005.jpg

Sunset Hot Air Balloon, Zeist, Netherlands by HereIsTom

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk.

tja,

sommige mensen zeiken om te zeiken Tom,

ik gebruik Photobucket ook al een jaartje of 9-10 en tenzij ik ze zelf wegmik, nog nooit een foto kwijt geraakt....

je kunt op het forum direct een foto plaatsen door een kopie te maken van de link waar je je foto geupload hebt

dat kan Photobucker, flckr, faceboek of welke andere website zijn die je gebruikt hebt om je foto te uploaden,

de foto die je dan wilt delen kun je dan rechtstreeks in je berichten te plaatsen door de volgende commando's te gebruiken.

de extra spatie's tussen de commando's ff wegdenken of weghalen: dus achter de [ heb  ik een extra spatie staan om het commando te laten zien.

[ img]plaats hier de link - http://etc.com/jouw_foto_naam.jpg of .png of .gif blahblah[ /img]

plaats je bericht en de website verkleint tegenwoordig vanzelf je foto met een voor deze website standaard waarde.

Als je dan je bericht weer gaat bewerken dan zul je een hoogte en breedte achter het commando staan zoals deze website

automatisch voor je doet... hierdoor behouden de foto's allemaal 1 instelling

bijv:  [ img height=x width=x ]blahblah [ /img ]

kwestie van ffkes onthouden welke waardes door de website gebruikt worden, schrijf ze desnoods op

en je kunt elke foto op deze manier aan iedereen tonen.

het plaatsen van een youtube filmpje werkt op dezelfde wijze maar dan met een ander commando...

[ youtube  height=240  width=320 ]Link naar de Youtube film [ /youtube ]

tussen de youtube opdracht en de hoogte waarde en de breedte waarde moet wel 1 spatie staan

gebruik altijd de waardes die ik aangeef, dan blijft het filmpje makkelijk hanteerbaar op deze website.

En met deze opdracht zie je dan rechtstreeks het filmpje in het bericht dat je plaatst.....

zonder dat je daarvoor naar de youtube site te hoeven switchen.

mijn voorbeeld:

VamoVicVamo650Mah.jpg

ik voerde de link in via [ img]http://i47.photobucket.com/albums/f167/Camikease001/E-Smoke%202013/VamoVicVamo650Mah.jpg[ /img]

de website maakte er vervolgens dit van...

[ img width=274 height=400]http://i47.photobucket.com/albums/f167/Camikease001/E-Smoke%202013/VamoVicVamo650Mah.jpg[ /img]

dus de standaard waardes voor een foto zijn : width=274 height=400

zo simpel is het dus.....

en voor Tom.....

Rechts naast de Mini-Vic, staat dus de iGo-3 - heb het merkje eraf gehaald (met PSP-7)

want ten tijde dat ik deze foto maakte was ie nog niet in de verkoop.

en voor Tom.....

Rechts naast de Mini-Vic, staat dus de iGo-3 - heb het merkje eraf gehaald (met PSP-7)

want ten tijde dat ik deze foto maakte was ie nog niet in de verkoop.

Mooie verzameling, dacht 'm al te herkennen ;-)

Welke is die middelste met dat mooie display?

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk.

• 1 month later...

[Als je ze zo plaatst als ik kunnen ze toch groot in vol formaat bekeken worden ;-)

Ja, dat weet ik, en ook jij hebt de vergrotings-link weten te plaatsen, terwijl menigeen op dit forum geen notie heeft van html-codes. Ze plaatsen dan een foto, selecteren die, klikken op het wereldbolletje en dan... gaat 't verder niet goed.

@Camikease, om in jouw woordkeuze mee te gaan: deze zeikerd kan jouw foto hierboven niet vergroten.

:zip