Guest Doemper Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Hey iedereen, Als beginnende damper ben ik een beetje aan het zoeken geslagen. Ik blijf maar meer ontdekken, ongeloofelijk wat er al bestaat eigenlijk op deze site (http://www.e-cig-reviews.com) staat er alvast heel veel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carlo (met een C dus) Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Er staan daar inderdaad veel verschillende modellen op, maar het is een beetje zoals een verzamelcd: alle 13 goed. Iedere damper die Scott test is goed. Voordeel is dan weer dat hij er soms erg snel bij is, nieuwe modellen die nog niet op de markt zijn, werden dan al getest - en goed bevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Doemper Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Klopt Carlo ik heb nog geen echt slechte review gezien. Ondertussen besef ik wel dat er wel iets anders bestaat naast mijn Ego-C. Als je ziet wat voor een mistbanken hij produceert met van die "high performance" dampers waw ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JendemeN Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Ik heb bij mijn zoektocht inderdaad bij die gozer gekeken maar gebruikte zijn 'reviews' meer om te kijken hoe de modellen eruit zagen, als dat ik veel waarde hechtte aan zijn oordeel. Alles rookt perfect, alles geeft goede smaak en alles heeft een goede throathit... beetje nutteloos. Op youtube heb je 'pbusardo' en ik heb het gevoel dat hij wat meer inzicht probeert te geven in de verschillende mogelijkheden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JendemeN Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Oh en die mistbanken zijn gewoon een truukje van rustig richting de camera blazen :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lotje Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts