trinnitty Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Ik heb op een aantal topic's gereageerd die ik niet meer wil/hoef te volgen. Ik krijg deze wel steeds opnieuw in mijn overzicht *Toon nieuwe reacties op jouw berichten* Is er een mogelijkheid om dit uit te zetten? (al geprobeerd via notificaties, maar dat is blijkbaar alleen voor email?) Het overzicht van mijn bijdragen wordt steeds groter. Heel veel kunnen eigenlijk gewoon weggegooid....ik zie alleen nergens een prullenbakje ofzo waarmee je deze kan verwijderen zoals in je inbox? Dan hou ik nl een wat beter overzicht over bepaalde topics die ik graag nog eens wil lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvy Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Als je op 'Toon nieuwe reacties op jouw berichten' klikt, dan zie je aan de rechterkant allemaal witte vakjes naast de topics. Die kun je 1 voor 1 aanvinken wat je wilt verwijderen/markeren als gelezen. Na het aanvinken van die vakjes klik je helemaal bovenaan die rij vakjes op 'Markeer selectie als gelezen'. En ze zijn uit je rijtje topics weg. Als je besluit helemaal niets ervan te willen lezen, dan vink je 1x het losse vakje onder 'Markeer selectie als gelezen' aan. En alles is dan aangevinkt. Klik op 'Markeer selectie als gelezen' en alle topics van die pagina zijn weg. Ik vink zelf altijd alles in 1x aan, en dan ga ik kijken wat ik evt. nog wel wil lezen en vink die regel dan uit. Dat gaat meestal sneller dan andersom. Dit gaat per pagina. Dus als je 3 pagina's hebt, moet je dit 3x doen. Punt is, zodra iemand in een topic reageert waar jij ook gereageerd hebt, verschijnt die weer in jouw rijtje 'Toon nieuwe reacties op jouw berichten'. Dat kun je volgens mij niet voorkomen c.q. uitzetten. Je kunt ook op de knop 'Markeer alle berichten als gelezen' klikken, dan verdwijnen alle berichten van alle 3 de pagina's. ~~~~ Je kunt ook notificaties instellen; dit doe je in je profiel. Klik op Profiel, ga met je muis over Profiel wijzigen, en kies voor notificaties. Dat kun je ook weer uitzetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matung Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Het zou inderdaad fijn zijn als je de topics die je niet zo nodig hoeft te volgen definitief uit dat overzicht zou kunnen verwijderen. Is dit wellicht server-side mogelijk met een aanpassing in de forum code? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts