Guest VaperFais Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 in 'wat hebben we vandaag gekocht' werdt mij gevraagd (door Carol) om mijn bevindingen van de Kamry X10 Vandaag werd ik dus blij verrast door de postbode met een envelop, met daarin een Kamry X10 (zwart) Netjes geleverd (HaDiVape €11, 38 incl.verz.kosten) in orginele Kamry verpakking (doosje zwart/grijs). In de verpakking nog verpakt in een plastic zakje, de X10 compleet met coil ( Vamo leest 2.1Ohm). Het was precies wat ik zocht als het om uiterlijk gaat, groot (4ml) 61mm lang incl bijgeleverde driptip (staal 18mm kort), dikte/diameter is 22mm en staat mooi op de vamo. De zwarte stalen tank is glad van structuur en de dubbele kijkvensters zijn netjes gefabriceerd (geen pyrex voor de duidelijkheid) Opvallend was de kwaliteit, deze iets wat zware bcc clearomizer voelt degelijk aan. Base afschroeven ging soepel, coil uitschroeven ook. Bij het uitrekken van de driptip moest ik wel wat meer kracht gebruiken maar vond ik niet storend, vind wel fijn dat hij er stevig in zit en dus niet wiebelt of iets dergelijks. De coil lijkt op die van de T3, kreeg geen extra coils bij de X10 trouwens. Deze zijn ook nog niet leverbaar stond op de site van HaDiVape (wel binnenkort). Alles omgespoeld en gedroogd, en nu vullen met mijn favoriete juice (watermeloen 6mg monkeyjuice) dit ging vrij makkelijk, vergelijkbaar met de Kanger Protank. Base met coil teruggeplaatst en vastgeschroefd, driptip erop gedrukt... Even later op de Vamo geschroefd, en nu komt het... Ohm check = 0.0 Ohm, wat blijkt, te strak erop geschroefd. Dus wat losser gedraaid en nu wel een Ohm meting van 2.0 Ohm. Let's go on and have a vape Na even ingedampt te hebben en mijn trek techniek, zoals ze zeggen, aangepast te hebben.... Vindt ik dat de X10 een strakke airflow heeft maar zeker een goeie damp produceert, goeie smaak geeft en in mijn geval een zachte gier met wat geknetter op het eind. Wel een koele damp uitteraard, bottom coil dus had ik al verwacht. Toen de tank bijna leeg was merkte ik dat er vloeistof in de luchtpijp kwam, dus de base en coil losgeschroefd luchtpijp schoongemaakt. Tank bijgevuld en vervolgens dampte hij weer als een trein. Zeer tevreden! De X10 word mijn dagelijkse clearomizer, ik denk wel dat ik de airflow ga aanpassen dmv uitboren. Dit is mij aangeraden voor de vivi nova v3 en ga dat bij de X10 dus ook proberen. (Kanger Protank tik ) Hoop dat jullie hier wat aan hebben, en dat het duidelijk is want ik wil nog wel eens te moeilijk denken maar ik heb mijn best gedaan dus... Vape On !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bappie-NL Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 Mooi verhaal en niet moeilijk... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirodi Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Dank je voor dit mooie review van toch wel een beetje mijn X10 :HAHA intussen zijn de coils binnen en zal ik het aanpassen op de site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 {{de uwes is nog steeds niet onderweg naar op vakantie Ditta??? :Cuty Hup! Weg jij! Vakantie vieren! Zo blijf ik aan de gang met je een fijne vakantie te wensen.. :ingridje }} Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirodi Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Whahahah brigje nog paar uurtjes en dan ben ik echtttttttttttt weg we gaan om uur of 1 rijden vanmiddag mijn moppie moet eerst nog even een ritje voor de baas doen en dan gaan we. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 {{ nou vooruit.. nog 1xtje dan: Ditta & Hans: fijne vakaaaaaaaaaaaaaaaaantie! :hug }} Nou maar weer gewoon on-topic dan? Leuk hoor, die X10: die lijkt op de Pyrex-DCt die ik tegenwoordig gebruik: alleen heeft deze dus een coil, en moet er in de mijne een carto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carol Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Dank je wel. Prachtig review , ik kon het natuurlijk niet laten en had hem ook besteld de zilvergrijze en deel je ervaring precies ook ik had de non op de svd nu meet ie netjes 2.0 ohm. De ietwat zwaardere trek ja maar die vind ik dus heerlijk ,heb trouwens net van de mannen van het forum geleerd dat het misschien kan schelen welke driptip je erop doet, het kan zo maar wel eens helpen ook in dit omgekeerde geval misschien, want ik kreeg die tip bij een juist te airy draw. Maar super gedaan hoor toppie Ooo wat ik nog vergeten ben te vertellen is .... spoel hem eerst echt grondig uit want ik had in de luchtbuis dus een stukje slijpsel zitten een heel dun ringetje slijpsel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VaperFais Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Ben blij dat jullie het zo waarderen, hele leuke reacties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VaperFais Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 {{ nou vooruit.. nog 1xtje dan: Ditta & Hans: fijne vakaaaaaaaaaaaaaaaaantie! :hug }} Nou maar weer gewoon on-topic dan? Leuk hoor, die X10: die lijkt op de Pyrex-DCt die ik tegenwoordig gebruik: alleen heeft deze dus een coil, en moet er in de mijne een carto Nu je over cartom begint, ik vind de Triple V 4ml pyrex ook een mooie, maar weet niet of carto's mijn ding is. Alleen in Amerika verkrijgbaar op moment,b ValleyVapes Echte stoere mannen tank. Mischien moet ik het maar gewoon proberen, is wel prijzig om hem hier te krijgen (20eu shipping) :zeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Dat zijn idd hele mooie tanks.. Maar goed: hoe ze er dan ook mogen zien: er gaat/moet nog steeds een carto in, en ik gebruik de carto's alleen maar bij een paar bepaalde smaken: smaakjes die me met een coil net te hard, te ruw, binnenkomen zeg maar, vooral op de keel. Juist daarvoor leent voor mij de carto zich erg goed: deze maakt de smaak wat zachter zeg maar. maar da's puur mijn beleving he: ik weet niet hoe andere carto-dampers daar over denken natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carol Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Ik heb toch een probleempje met de x10, geen idee wat ik fout doe maar hij doet het alleen nog maar op de vamo3. Alsof ie net geen genoeg contact kan maken op alle andere bats, kan ik daar nog iets aan veranderen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misty J Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 mooie carto tanks vindt je hier http://www.ibtanked.com/ 6 dollar international shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts