Guest VenumX Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Vandaag heb ik dankzij de gull schenking van Carlo , en de snelle verzending (waarvoor mijn dank) van Karlo de SmokeStik Pitbull aangekregen. De doos zelf ziet er eigenlijk uit als een iets korterse slof sigaretten , wat ik wel leuk vond . Van het moment dat je de doos opendoet zie je dat alles netjes geschikt is. Doos inhoud : - 2 smokestik pitbull batterijen - 3 Cartomizers ( High , Med , Med Menthol) -Adapter stroomnet -> usb -Autolader -> usb -Usb Kabel voor batterijen op te laden -Handleiding Van het moment dat je met de pitbull dampt heb je al onmiddelijk zoiets van : mmmm :169 geeft weinig damp! Maar vanaf je 2de en 3de trekje begint hij 2 x de productie van een ECHTE sigaret te geven. Dus dat vind ik al niet mis.(voor zo een klein ding) Ik vind zelf dat van een echte sigaret maar weinig rook afkomt , maar deze kan er wel mee door. Er komt natuurlijk niet zoveel damp vanaf als van mijn Ego-T. De Ego-T geeft naar mijn gevoel 2-3 keer meer damp af dan deze pitbull. (Gerekend bij 4 seconden trekken) Het design van de Pitbull is feilloos , het RVS uiterlijk laat geen vingerafdrukken na en het robijntje aan de voorkant van de sigaret straalt een oranje rode gloed uit. (Robijntje in de voorkant is uit GLAS gemaakt) Ik ben nu een uur of 4 aan het dampen met de regular High cartomizer,... de smaak bevalt me wel , is een beetje (klein beetje) flauw. Er zit een smokey smaak aan en op het einde een zoetje. De gier is wel wat minder als mijn Dk-tab Ego T , maar valt mee te leven vind ik. De pitbull produceer wel damp die warm is,.. niet zoals de ego-T koude damp, of dit door de cartomizer komt laat ik aan jullie over. De tweede batterij hangt momenteel aan de lader. De lader produceert wel een zeer irritant geluid als deze aan het laden is. Ik denk zelfs zo een irritant geluid dat als deze in mijn slaapkamer zou opladen dat ik geen oog zou dichtdoen. De schroefdraad op de smokestik pitbull is GEEN 510 want mijn ego-T atomizer pas niet, de schroefdraad van de pitull is groter dan die van de ego-t atomizer. Mijn scores. Damp : 6.5/10 Gier : 7/10 :aaibol Smaak regular High : 8.5/10 :onschuldig Uiterlijk: 10/10 Gewicht : 10/10 afmetingen : lengte met cartomizer 11.3 CM Dikte : 8 mm vraagje ? = Welke cartomizers kan ik hier dan WEL opschroeven? :169 LQ en HQ fotos vind je hier : http://users.telenet.be/venumx/pitbull Voor de rest is er niet veel meer te zeggen alleen. Dank u Carlo voor het geweldige geschenk,.. hij zal goed gebruikt en verzorgd worden op de bouw. En bedankt aan Smokestik.nl om deze prijs ter beschikking te stellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lente Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 VenumX, die cartomizers kan je gewoon kopen in een sigaren/sigaretten winkel waar ze smoke stik producten verkopen. Als je even een maitje zend naar de klantenservice (met je postcode) krijg je al snel bericht waar de dichtsbijzijnde is. Zelfs waar ik woon is op korte afstand een winkel waar ik ze kan kopen....... :jazeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VenumX Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 ook in belgie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lente Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Nee dus...... Maar mocht je graag willen dan wil ik wel voor je kopen en opsturen? Uiteraard tegen vergoeding van de kosten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VenumX Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 heb smokestik geemailed kijken wat daar uitkomt :) toch bedankt,.. ik onthoud het :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camikease Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 @VenumX.. De cartomizers zijn van het type RN4081, deze worden buiten SmokeSik niet in Nederland verkocht. Je kunt er doormiddel van een RN4081 ->510 adapter in principe alle 510 carto's erop kwijt, echter een dergelijke adapter is in Nederland niet te koop Althans ik heb 'm nog niet gevonden. Ik heb wel voornemens om zelf een adapter te maken die ik dan kan gebruiken voor mijn 510 Cartomizers op een SmokeStik (RN4081) batterij. (de manier hoe dat te doen zal ik dan bij succes op de Fora publiceren) Tot nu toe ben ik er 1x in geslaagd om door middel van de adapters die ik hier heb liggen een 510 Carto op een SmokeStik batt. te gebruiken, Maar ik ben vergeten welke Adapters ik daarvoor gebruikte. Anderom is het makkelijker door gebruik te maken van een 901 batterijkant naar 401 verstuiverkant adapter, kun je probleemloos de SmokeStik Atomizers gebruiken op je normale 510(T) batterijen, In de 901->401 adapter kun je in de 901 (batterijkant) een SmokeStik Carto schroeven en het geheel via de 401 Verstuiver-kant dan voorzichtig tot net aan in de 510 Batterij. een 650 Mah zou ook nog net kunnen, maar je krijgt al wel een vervorming van de smaak. Alles boven de 650 is niet te gebruiken met deze RN4081 Cartomizers , die zijn gewoonweg te sterk voor de Carto's. Het beste kun je de RN4081 (SmokeStik Cartomizers) gebruiken op een 180 of 280 Mah 510(-T) batterrij. De standaard adapter voor de Smokestik op een 510 Batt. kun je kopen bij @37. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL210419 Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 @Camikease Volgens mij hebben ze 4081 adapters bij heavengifts http://www.heaven-gifts.com/product-205.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts