Jump to content

Innokin itaste v3 (vw)

vonck

Recommended Posts

Dit is op dit moment mijn favoriete damper.

Voordelen:

Het gewicht en formaat liggen me beter dan de vamo.

Maar ik heb wel alle voordelen van een echte Variable Wattage mod.

Je kunt hem rustig op de tafel neerleggen, want de mod is vierkant in plaats van rond, die rolt me niet weg.

Ziet er mooi uit met een evod of protank-mini.

Laden via micro-usb.

1383905-8.jpg

Onverwachtte verassing bij fasttech:

Geleverd met 5  dual-coil iclear 16 clearomizers , die dampen best lekker.

Nadelen:

Tegenover de "triger button" is er een klink-nagel , waardoor de batterij niet lekker op tafel ligt met die knop naar boven.

Een fix van de v2, blijkbaar was dit nodig om een zwak punt te repareren

Beperkt vermogen, 800mah

Maar werkt goed als usb-passthrough. Ik zit toch vaker achter de computer, en mijn auto heeft ook usb.

Neutraal:

Bij veranderen van wattage moet ik wachten op de puff counter.

Maar soms vind ik de puff counter wel leuk

In theorie beperkt vermogen

Ik damp toch niet op dat vermogen

Waar te koop?

onderhand goed verkrijgbaar, shops uit deze post verwijderd

Extra:

Grim greens review: http://www.youtube.com/watch?v=AtYG1UkUSV4

Update

Er is een ego+510 versie,en een magneet+510 versie.

Koop de ego+510, niet de magneet+510 (behalve als je het echt zeker weet).

• Replies 254
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leuk review.

Ik heb zelf de itaste vv

Maar ik heb vandaag een nieuwe magneet adapter besteld, want ik heb het idee dat degene die er nu in zit niet meer goed is.

Ik had gisteren een iclear 15 erop en hij gaf 00 aan...toen deed ik hem er opnieuw op en toen gaf hij 5,0 aan....

als ik even aan de magneet adapter zit veranderd het aantal, dat is volgens mij niet okay.

(kan ook aan de clearomizer liggen, want ik heb geloof ik 1 die lekt ofzo..)

Het hele vv gebeuren begrijp ik wat dat betreft ook nog niet .

@trinnitty, geen idee, ik heb nooit een v1 of v2 gezien.

variable voltage is vergelijkbaar met een ego-twist: meer voltage=meer vermogen, maar zet er niet teveel op: want dan krijg je een verbrandde smaak.

Voordelen van de v3 t.o.v de itaste v2 en v1 :

* Standaard connector, 510+ego: geen gedoe met magneten.

* Variable wattage, niet alleen variable voltage.

* die klinknagel, tja... of ik daar blij mee ben..

Guest Tieske

Ik heb hem nu ook sinds een paar weken!

Hij is echt helemaal geweldig! Met de mini protank een super combinatie!

Als je niet tot het uiterste wil gaan, maar op gemiddeld 7 à 8 watt of tussen de 4 en 5 volt, zoals ik hem gebruik, dan doet hij echt niet onder voor een e-vic! Die laatste ligt er nu een beetje werkeloos bij..

Ik neem hem ook makkelijker mee buitenshuis omdat hij niet zo opvalt.

Echt een aanrader wat mij betreft!

• 2 weeks later...
Guest Lindap

Ik zit er ook over na te denken om deze aan te schaffen.

Ik wil dus graag een vv/vw maar niet zo'n grote, dikke vamo ofzo, en deze lijkt mij dan zeer geschikt.

Nu heb ik toch nog wat vraagjes; Tieske jij schrijft dit "Als je niet tot het uiterste wil gaan, maar op gemiddeld 7 à 8 watt of tussen de 4 en 5 volt, zoals ik hem gebruik, dan doet hij echt niet onder voor een e-vic! Die laatste ligt er nu een beetje werkeloos bij."  betekent dat dat je OF vv OF vw kan inschakelen, ik neem toch aan dat dat beide tegelijk kan? Of bedoel je dat jij 'm op 7 à 8 watt EN op 4 à 5 volt heb staan?

En merk je echt het verschil met batterijen die alleen vv hebben?

Ik heb best wel veel batterijen (8 in totaal) maar krijg deze toch niet uit mijn hoofd  :trilt Vind 'm toch wel erg mooi!

:duimen

Guest Tieske

Hoi Lindap,  :hi

De Itaste vv v3 (de nieuwste versie dus..) kan zowel op vv als op vw ingesteld worden. Ik gebruik vw het meest omdat ik dan niet iedere keer met een andere clearo de instellingen hoef aan te passen. De Itaste past dus de volt aan op basis van de watt instelling die ik heb gekozen (8 watt is mijn sweetspot). Dit werkt precies hetzelfde als op de vamo of evic. Ik gebruik ook nog steeds de twist, en die is ook erg fijn, maar ik maak daarmee nogal eens de fout dat ik de volt niet aanpas naar de clearo die ik erop zet en dan is de coil naar z'n grootje..  :sip

Verder heeft hij best wel wat meer extra ten opzichte van de twist..

Ik vind het een super apparaat, ik heb zelfs een tweede besteld..  Ennn niet onbelangrijk hij is inderdaad errug mooi.. Een plaatje met een protank mini.. :kiss

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen!

Succes met je beslissing!

Guest sandra-h

Hoi, ik heb 'm ook, nu een weekje of drie, ben er echt heel blij mee! Nu nog blijer nu ik net lees hoe het nou zit met die wattage, daar was ik nog niet helemaal achter :stom

Vergelijken met de twist of winder kan ik niet, maar wel met de ego-v, en hoewel daar ook niets mis mee is is deze nog fijner (en mooier).

Tzt komt er zeker nog een bij, als reserve, maar voorlopig moet ik het doen met wat ik heb en dat is ehmm.....teveel :bloos

Trouwens Linda, ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat je uit (buurt van?) Haarlem kom, ik woon in IJmuiden, werk in Haarlem (maar nu twee weken vrij) zit dus in elk geval ook in de buurt dus als je 'm wilt zien en/of een keer proberen, dan zou dat kunnen.

Ik zit er ook over na te denken om deze aan te schaffen.

Ik wil dus graag een vv/vw maar niet zo'n grote, dikke vamo ofzo, en deze lijkt mij dan zeer geschikt.

Nu heb ik toch nog wat vraagjes; Tieske jij schrijft dit "Als je niet tot het uiterste wil gaan, maar op gemiddeld 7 à 8 watt of tussen de 4 en 5 volt, zoals ik hem gebruik, dan doet hij echt niet onder voor een e-vic! Die laatste ligt er nu een beetje werkeloos bij."  betekent dat dat je OF vv OF vw kan inschakelen, ik neem toch aan dat dat beide tegelijk kan? Of bedoel je dat jij 'm op 7 à 8 watt EN op 4 à 5 volt heb staan?

En merk je echt het verschil met batterijen die alleen vv hebben?

Ik heb best wel veel batterijen (8 in totaal) maar krijg deze toch niet uit mijn hoofd  :trilt Vind 'm toch wel erg mooi!

:duimen

Wat toevallig  :wink

http://www.elektrisch-roken.nu/aangeboden/71/innokin-itaste-vvvw-v3-incl-4x-iclear10-in-pearl/11637/msg324536#msg324536

Guest Lindap

@Tieske, dank je wel voor je zeer duidelijke informatie. Hoe hoog is de ohm in jouw coil? Ik damp voornamelijk met 2.2/2.4, en waar heb je 'm gekocht?

Wat een vragen he, maar ik ben daar toch wel nieuwsgierig naar.

@Sandra-h, wat toevallig!! Ik ga steeds meer dampers ontdekken in mijn omgeving, alleen ik kom ze nog steeds niet in het openbaar tegen. Mag ik ook aan jou vragen waar je 'm gekocht hebt?

@Yvla, Ja ik had het al gezien, waar komt ie vandaan? en zijn het clearo's met verwisselbare coils, of op is op?

Lindap ik heb deze ook (over genomen hier op het forum) en hij bevalt goed.

De vamo heb ik ook wel maar dit soort batterijen is een beetje gemakkelijker mee te nemen voor onderweg, hij is in de lengte nog iets korter dan de ego winder.

Ik heb er nu de mini davide opzitten met een 2,5 coil, en dampt als de beste.

• 2 weeks later...

WOW!! 23 aug. Besteld bij Fasttech en nu al binnen!  :trilt

Ik had een witte besteld, maar deze lijkt wel parelmoer, errugg mooi!

En natuurlijk heb ik nog een paar vraagjes hihi

Het lampje brand al groen, moet deze nu evengoed nog min. 4 uur aan de lader?

En op hoeveel watt dampen jullie gemiddeld? Ik heb m nu op P8 staan en de voltage geeft U4.1 aan, maar ik had begrepen dat ie dat zelf doet?

Die P is toch watt, en die U is toch voltage?

:bedankt alvast

WOW!! 23 aug. Besteld bij Fasttech en nu al binnen!  :trilt

Ik had een witte besteld, maar deze lijkt wel parelmoer, errugg mooi!

En natuurlijk heb ik nog een paar vraagjes hihi

Het lampje brand al groen, moet deze nu evengoed nog min. 4 uur aan de lader?

En op hoeveel watt dampen jullie gemiddeld? Ik heb m nu op P8 staan en de voltage geeft U4.1 aan, maar ik had begrepen dat ie dat zelf doet?

Die P is toch watt, en die U is toch voltage?

:bedankt alvast

Het lampje gaat uit als ie hemelaal vol is, Een volle batterij geeft bij mij U4.2 aan

Ik damp meestal tussen de 7.5 en de 8.5

Het is nog steeds mijn favoriete damper:)

Oke dank je, dus we zitten ongeveer gelijk aan de instellingen.

EBNFerro verkoopt m voor 60€, dat is toch dezelfde? Alleen dus voor het dubbele  :wink

Nee nou je het zegt zou ik het eigenlijk ook niet weten.

Ik moet zeggen dat ik de itaste erg mooi vind en er lekker mee damp.

Alleen ik merk niet echt verschil met de Spinner  :bloos

Ik heb de mini Davide erop en die heb ik op de Spinner op 4.0 v staan en dampt prima,

Op de itaste had ik m op 4.0 v en 8 w staan en kreeg een verbrande smaak, heb m nu op 3.8 staan en is beter.

Hij geeft aan dat de coil 2.3 is dus je zou zeggen dat 4.0 moet kunnen.

Maar ik vraag me eigenlijk af wat de wattage nou eraan toevoegd  :weetnie

Maar ik vraag me eigenlijk af wat de wattage nou eraan toevoegd  :weetnie

Als je vaak wisselt van coil of clearomizer heb je er veel aan.

Ik heb weerstanden tussen de 1.8 en 2.5 , stel het in op wattage, geen gedoe met bijstellen als ik er iets anders op draai.

Je bedoelt dat ie dan de voltage zelf aanpast, ik wissel ook nog wel eens.

Maar hij gaf aan 4.1 en ik had m op 4.0 en had toch een brandsmaak.

Je bedoelt dat ie dan de voltage zelf aanpast, ik wissel ook nog wel eens.

Maar hij gaf aan 4.1 en ik had m op 4.0 en had toch een brandsmaak.

aha, ik heb dezelfde fout gemaakt met mijn vamo, het voltage dat ie aangeeft bij VW is het huidige bron-voltage van de batterij. 4.2 is vol, 3.8 is leeg.