Jump to content

Cone Clearomizer CE9 die op alle types Ego batterijen past !

Guest goldenfan

Recommended Posts

Guest goldenfan

ik heb ze binnen, op de site van ps staan 5 kleuren. blank, zwart, rood, blauw en bruin.

ik heb de zwarte er niet bij , ipv heb ik een blanke extra, maar maakt niet uit.

ik maak de verpakking open en zie dat ze ook nog eens apart in plastic zitten, ze zien er allemaal nat uit van binnen.

ik heb een blanke uit gepakt en gevuld op de manier zoals beschreven.

http://www.partysmoker.nl/cartomizers/cone-clearomizer-ego-ce9.html

en ook droog gemaakt voor ik hem op spuitje schroefde. de eerste hijsen had ik zoiets van, mwah, maar na een paar hijsen ging hij lekker. mondstukje vind ik ook wel prettig. deze zouden niet gaan lekken en op dit moment doet hij dat ook niet. ben benieuwd hoe lang hij mee gaat. wordt vervolgt

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest goldenfan

moet je even naar beneden scrollen. zijn 5 kleuren. als je erop klikt kan je ook zien hoe te vullen

er zitten geen watten in maar een rietje. en je kan zien hoeveel erin zit. denk niet dat hij onde de categorie duals valt.

Guest Twinkie67

Nou ik ben heel benieuwd naar je ervaringen hiermee Janny, misschien dat ik ze ook wel wil proberen want het is toch een stuk goedkoper dan ego atomisers.

jenny weet ik niet, maar janny wel. haha bevalt goed. khad alleen graag een zwarte willen hebben en die zat er niet bij .

kreeg jij er ook een extra flesje  liquit bij??

Ja..ik heb ook de smokymizer besteld.vanavond heb ik veel te testen

Guest Partysmoker

Jan, stiekum kado'tjes aan het uitdelen????

Ik niet , maar als ik het hier zo lees dan morgen eens wat inpakkers aanpakken  :tomaat

Als ik het zo lees dan proppen ze bij iedere bestelling een extra flesje erbij  :bestfriend

Guest Partysmoker

:trilt ik ook. zit ook al op mijn handen,

wacht toch nog maar eventjes op de reviews

Dan heb je helaas PECH , want die komen niet in de verkoop  :cigar

bestelling ontvangen die niet voor ons bedoeld was  :egypt

Hoi Janny,

Ik heb die Cons clearomizer gebruikt maar er vallen me een paar dingen op:hij trekt zwaar,rookt weinig en de smaak is zeer geconcentreerd...24mg  viel niet te roken,16mg  ging iets beter maar ook nog steeds te zwaar....heb jij dat ook?

Groetjes....

Ik heb de cone binnen Janny :P en hij is geweldig . lekkere warme damp met een volle smaak, wel even pielen om dat witte dopje er goed op te krijgen. ik heb er nu 11 mg in zitten en heb nog nooit zo`n volle smaak gehad  :e33 ga er zo maar eens een setje van bestellen , hij trekt hier overigens erg licht Miki en het staat ook nog mooi op de batterij ook :cigar