Jump to content

Zoekfunctie

Recommended Posts

Gisteren probeerde ik te zoeken op het forum over het mengen van liquids. Heb "liquids mengen", "mengen liquids" en de beide woorden apart in de zoekbalk ingevuld maar kreeg steeds hetzelfde topic te zien waarin deze woorden voorkwamen, nml het tabaksbladeren-topic.

Hier vond ik niet wat ik bedoelde en heb ik zelf een topic gestart. Snel antwoord gekregen. Daarna zag ik onderin de bladzijde "aanverwante topics " met als topictitel dezelfde woorden waarop ik gezocht had, maar die ik niet te zien kreeg. Doe ik iets fout?

Als je op het hele forum wil zoeken moet je eerst naar de indexpagina gaan en dan pas je zoekwoorden intikken.

Anders wordt er alleen gezocht in het topic of het gedeelte waar je op dat moment bent.

• 1 year later...
  • 3 months later...

wow.. bedankt!!!

loop me al 2 weken te af te vragen waarom de zoekfunctie zo beperkt was.

Met name als ik wist dat er een post was die ik eerder gelezen had.

kleine tip om het forum nog toegankelijker te maken..

kun de geavanceerde functie niet in beeld komen bovenin de zoekresultaten (bijv. Hieronder niet direct gevonden wat je zoekt? probeer dan KLIK HIER de geavanceerde zoektocht).

Ook het inzichtelijker maken in welke boomvertakking je aan het zoeken bent zou veel mensen helpen (ik zie toch regelmatig staan "huh.. ik heb er op gezocht, maar die post niet gevonden".

--

Heb ik nog wel een vraag.. ik zie volgens mij dat de zoekresultaten volgens mij de boomstructuur aflopen.. en stel ik heb een zoektocht gedaan op alles tussen 0 en 10 dagen, is het dan nog mogelijk om de resultaten te sorteren op datum?