UGL BusdriverTheo Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Als je een forumlid in je negeerlijst zet, waarom krijg je dan de berichten van die persoon wel te zien als die berichten door een ander geciteerd worden? Kan dat ook uitgeschakeld worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Zo werkt forumsoftware niet. Via de 'negeer'-optie worden alleen de bijdragen van een specifiek persoon *zellf* onzichtbaar voor je gemaakt. Zodra iemand anders eruit citeert, zie je dat citaat alsnog. Immers, de negeer-optie werkt op basis van deelnemers, niet op basis van hun inhoud. [ik heb zelf eerder een forum gedraaid, vandaar dat ik er iets van af weet.] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marjolein Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Ik wist niet eens dat je mensen kon negeren Theo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL BusdriverTheo Posted September 22, 2013 Author Share Posted September 22, 2013 Ik wist niet eens dat je mensen kon negeren Theo. ja hoor, je kunt mensen toevoegen aan je vriendenlijst of aan je negeerlijst. maar wat heeft een negeerlijst voor nut als je toch de reacties ziet bij een citaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nets Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Wist ook niet dat dat kon, maar goed als het niet zo werkt...dan negeer ik zelf maar die ik niet wil zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 maar wat heeft een negeerlijst voor nut als je toch de reacties ziet bij een citaat! Het scheelt in elk geval een slok op een borrel. De meeste berichten worden niet geciteerd, laat staan in hun geheel. Dus je bent op die manier een heleboel kwijt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dekok Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Zo werkt forumsoftware niet. Via de 'negeer'-optie worden alleen de bijdragen van een specifiek persoon *zellf* onzichtbaar voor je gemaakt. Zodra iemand anders eruit citeert, zie je dat citaat alsnog. Immers, de negeer-optie werkt op basis van deelnemers, niet op basis van hun inhoud. [ik heb zelf eerder een forum gedraaid, vandaar dat ik er iets van af weet.] En waar zie je dan die "vriendenlijst" ik vind die nergens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bootsman Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Zo werkt forumsoftware niet. Via de 'negeer'-optie worden alleen de bijdragen van een specifiek persoon *zellf* onzichtbaar voor je gemaakt. Zodra iemand anders eruit citeert, zie je dat citaat alsnog. Immers, de negeer-optie werkt op basis van deelnemers, niet op basis van hun inhoud. [ik heb zelf eerder een forum gedraaid, vandaar dat ik er iets van af weet.] En waar zie je dan die "vriendenlijst" ik vind die nergens? Op profiel klikken, dan zie je aan de linkerkant in de categorie "Profiel wijzigen" de functie "Vrienden/negeerlijst" staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fog Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 ^ wat bij mij dan weer de vraag triggered, wat is het nut of doel van een vriendenlijst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxy Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 de software die voor deze site gebruikt wordt, is een algemene software die voor meerdere forumsites in de lucht is. Wellicht dat dus een aantal functies op andere sites meer nut hebben dan hier. Persoonlijk houd ik nooit "vrienden" en "negeerlijsten" bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 ^ wat bij mij dan weer de vraag triggered, wat is het nut of doel van een vriendenlijst? Vooral handig als je veel PB'tjes stuurt, je vrienden staan dan in een voorgeselecteerd lijstje waaaruit je kunt kiezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dekok Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Zo werkt forumsoftware niet. Via de 'negeer'-optie worden alleen de bijdragen van een specifiek persoon *zellf* onzichtbaar voor je gemaakt. Zodra iemand anders eruit citeert, zie je dat citaat alsnog. Immers, de negeer-optie werkt op basis van deelnemers, niet op basis van hun inhoud. [ik heb zelf eerder een forum gedraaid, vandaar dat ik er iets van af weet.] En waar zie je dan die "vriendenlijst" ik vind die nergens? Thnks Boots :duim Op profiel klikken, dan zie je aan de linkerkant in de categorie "Profiel wijzigen" de functie "Vrienden/negeerlijst" staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marnix Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Ik wist ook niet dat dit kon,leuk om te weten,maar ik zal het niet gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts