Jump to content

Forum via Tapatalk?

Guest Von Bee

Recommended Posts

Aangezien ik graag mobiel forum ben ik dit forum via Tapatalk gaan zoeken. Hij komt wel in mijn lijstje, maar vervolgens kan ik via Tapatalk het forum niet benaderen.

"This forum is not available"

Weet iemand hoe dit precies zit?

Guest MirandaV

Ik zie hem bij de playstore staan, gratis!! Forum Fiend.

Op het forum komen lukt alleen aanmelden niet helemaal. Moet ik ook toegeven dat ik tapatalk niet ken  :bloos. Maar wel graag wil weten of het handig is  :blij

Geen ervaring met andere forum app's. Gebruik Tapatalk voor andere fora ook en dat werkt voor mij helemaal prima. Kan er heel makkelijk mee typen en door topics bladeren.

Ik baal alleen dat ik dit forum er niet aan vast krijg, grr..

Anderen lukt het blijkbaar wel.

Krijg nou t#*~#!

Ik zocht op e-roken, kreeg ook een forum met zelfde logo en omschrijving, maar inloggen ging niet.

Typte net KCER en ineens verschijnen 2 forums en die bovenste doet het wel!

Tapatalk gelukt!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Guest MirandaV

Krijg nou t#*~#!

Ik zocht op e-roken, kreeg ook een forum met zelfde logo en omschrijving, maar inloggen ging niet.

Typte net KCER en ineens verschijnen 2 forums en die bovenste doet het wel!

Tapatalk gelukt!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Maar tikt het handiger of is het formaat van het forum dan beter te lezen met tapatalk??

ik vraag me toch af waar jullie die gratis versie nog kunnen vinden, in de playstore staat alleen een betaalde versie en aangezien ik geen creditcard heb/wil en betalen met PayPal niet mogelijk is heb ik geen Tapatalk meer.

Ik vond ook geen gratis versie, enkel een paar clones die wel gratis zijn.  :weetnie

Heb dus maar voor de gratis betaalde versie gekozen.  :grins

In het draadje over het parool zit een linkje naar de gratis app bij ..oh het commentaar van hoe heet ie nou ook alweer iets van pip en dan nog een nr erbij

• 1 month later...

Nou wilde ik net een draadje starten over tapatalk en kwam dit tegen.

Dus mijn vraag is hoe kom ik nou op dit forum via dat tapatalk, heb al van alles ingetoetst maar komt geen forum naar boven. Ik doe het trouwens via een windows phone, en deze is gratis.