Guest anne delanote Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Hallo, Voor de zoveelste keer bekijk ik deze forum , maar ik geraak er maar moeilijk door ????? - Welk item (uit de index) moet ik gebruiken om gewoon alle berichten te kunnen bekijken ????? - Gisteren plaatste ik 2 berichtjes : ik vind ze vandaag niet meer terug , zo kan ik ook geen reacties lezen ???? - Er zijn honderden pagina's , het kan toch niet dat ik die steeds terug krijg ? Of wel ? - Hoe kan ik handig omgaan met dit forum ??? PLEASE HELP ME !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Priest Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Bovenaan, onder je naam, Toon ongelezen berichten aanklikken, dan krijg je al het nieuwe.... Verder kun je per item/ Topic aanvinken of je op de hoogte gehouden wilt worden van nieuwe posts.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anne delanote Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Hallo, Als ik eventjes 'gewoon' een berichtje wil posten op het forum , hoe doe je dat ? Onder welke rubriek moet je zijn ????? Nieuwe leden ? Vragen over forum ? HOE PLAATS IK EEN GEWOON BERICHTJE OF MEDEDELING ?????? En waar kan ik dit dan terugvinden ????? Hoe kan ik de reacties op mijn vraag/reactie/.... bekijken ? Stel je voor : ik heb een vraag en wil dit op dit forum posten : vb. geeft de e-sigaret ook zo'n vervuiling in huis ? Alles bruin/alles met aanslag...... Hoe kan ik dit bericht eenvoudigweg posten ? Waar vind ik het icoon : een bericht op forum zetten ? Sorry, ik ben een volledige leek , en het lijkt me allemaal zo moeilijk ..... Ik wil gewoon een vraag stellen en feed-back krijgen van de medeleden.... Maar het lukt me niet ! Gelieve het me heel eenvoudig uit te leggen aub. dank, anne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fjolle Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Wat kan helpen is naar de index-pagina te gaan en daar helemaal onderaan vind je de shout. Dit is een chatroom, waar meestal wel ervaren leden zitten om je verder te helpen. Succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sidoon Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Heb de twee even samengevoegd. Als je bovenaan begint Anne, zie je links bij de rubrieken een soort envelop staan, als die wit is staan er nieuwe berichten in die je nog niet gezien hebt, misschien helpt dit je iets verder.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sidoon Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Om ergens een vraag te stellen bijvoorbeeld, kijk je hoe een rubriek heet. Stel je hebt een vraag over een liquid, dan ga je naar die rubriek. Kijk even naar de topics die er staan, misschien staat je vraag of antwoord al ergens. Zo niet klik je op nieuw topic rechts bovenin, dat geef je een titel, je typt je vraag en klikt op verzenden. Als je wil kijken of mensen op je vraag gereageerd hebben scroll je naar LIQUIDS en zoekt je eigen topic op om het na te kijken, maar normaal gesproken staat er bij nieuwe reacties dus een wit envelopje VOOR liquids aan de linkerkant, daar kun je ook zien of er nieuwe reacties geplaatst zijn. Kan ook zoals Priest zei hoor, helemaal bovenin bij ongelezen berichten. En ook zoals Fjolle al zei, onderaan het forum is de shout, daat zijn bijna altijd mensen die je ook kunnen helpen. Geef het even wat tijd, je leert het wel hoor.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Ik geloof dat het probleem is dat de knoppen ;reaheer' en 'Nieuw topic' heel slecht leesbaar zijn, ik moest ook lang zoeken voor ik ze vo9nd. Ze hebben nu witte tekst op een gelig veld, dat leest niet lekker :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Ik geloof dat het probleem is dat de knoppen ;reaheer' en 'Nieuw topic' heel slecht leesbaar zijn, ik moest ook lang zoeken voor ik ze vo9nd. Ze hebben nu witte tekst op een gelig veld, dat leest niet lekker :) Je kunt via je profiel de lay-out ook in blauw zetten: ik vind dat persoonlijk een stuk fijner lezen, zoeken & vinden :ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Je kunt via je profiel de lay-out ook in blauw zetten: ik vind dat persoonlijk een stuk fijner lezen, zoeken & vinden Ik heb net gezocht, maar ik zie dat nergens staan... Oh verhip, gevonden! Die optie valt niet echt op. En ja, in het blauw doet dit probleem zich niet voor. Maar eh,: je kunt geloof ik niet van mensen die zich net hebben aangemeld, verwachten dat ze eerst hun forum-layout aanpassen om te kunnen zien hoe ze moeten posten :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Maar eh,: je kunt geloof ik niet van mensen die zich net hebben aangemeld, verwachten dat ze eerst hun forum-layout aanpassen om te kunnen zien hoe ze moeten posten :) Inderdaad.. ik heb er zelf dan ook best lang over gedaan om al die foefjes van dit forum een beetje te leren kennen, en wie weet welke handigheidjes zich nog steeds voor mij verborgen houden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Mirjam1207 Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 's idd wel handig om voor dit soort dingen ook een sticky te maken in http://www.elektrisch-roken.nu/forum-hints-en-tips-voor-nieuwe-leden/200/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
cleootje pio Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Ik merk dat mijn reacties niet verschijnen in de topics waar ik op reageer, wat ka er aan de hand zijn? Dit is zo sinds 5 april. Als dit bericht ook niet wordt geplaatst ga ik maar eens kijken hoe ik een bericht bij het fbt kan krijgen. In ieder geval bedankt voor jullie reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aw Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Ik merk dat mijn reacties niet verschijnen in de topics waar ik op reageer, wat ka er aan de hand zijn? Dit is zo sinds 5 april. Als dit bericht ook niet wordt geplaatst ga ik maar eens kijken hoe ik een bericht bij het fbt kan krijgen. In ieder geval bedankt voor jullie reactie. dit is te zien en jou laatste reaktie die ik kan vinden is van 6 april in de wedstijd van km ( felicitatie aan de winnaars) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cleootje pio Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Deze komt dus wel door, vreemd eerdere reacties op topic over kassa en longfonds zijn verdwenen, enig idee ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cleootje pio Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Net nog even geprobeerd en nu lukt het wel weer te reageren, vreemd hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Mirjam1207 Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 ik heb dat wel eens gehad wanneer ik dan precÃes op hetzelfde moment postte als iemand anders... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Ik zie dus ook de reacties van Cleootje Pio niet in dit topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
cleootje pio Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Ah, je hebt me geblokt Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Mirjam1207 Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Ah, je hebt me geblokt tegen wie heb je het?? de laatste reactie is van mij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cleootje pio Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Tegen KM, hij ziet mijn reacties kennelijk niet. Ik denk trouwens dat mijn probleem ook kwam door tegelijk met een ander te posten. Grtz Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Tegen KM, hij ziet mijn reacties kennelijk niet. Ja, maar alleen in dit topic... vreemd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Overigens kun je ook in je profiel instellen dat je automatisch een 'abonnement' neemt op elk topic waar je op reageert. Je krijgt dan melding bij reacties op jouw bericht. [sent from my mobile phone. Please excuse my brevity] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Layla Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Hoi Anne als je een topic terug wil vinden waarin je iets geschreven hebt kan je bovenaan op Profiel ---->Overzicht en dan onder je avatar op : Toon bijdragen. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bridget Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 :hi Hoe stel ik mijn eigen voor Wat is een topic Wat is eenpoll Vindt deze site echt ingewikkeld Registeren koste me ruim een uur. zijn regels 1 Eerst naam bezet. 2 toen wachtwoord te klein. 3 Vraag fout geantwoord 4 Niet de juiste code in beeld getypt ( was dus HOOFDLETTERS ) Wat doe ik fout 5 6 :blij Eindelijk gelukt. 7 leg mij uit aub Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterMike Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Welkom! Je voorstellen kan in http://www.dampforum.nu/index.php?board=4.0 en op Nieuw topic klikken Een topic is onderwerp waar je bijvoorbeeld nu heb geschreven (Gebruik forum) Moeilijk is het allemaal niet, dat komt vanzelf als je de benamingen eenmaal weet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts