datux Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Kingswood Vape Dit Topic is bedoeld voor Info, Nieuws en Requests rondom de nederlandse reviewer Kingswood Vape (tevens gebruiker kingswood op dit forum) Youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/mdvn01 Laatste Review: overzicht reviews: Fogger V2 Update Fogger V2: Update! UFS \ Nick 100% katoen build The Rocket Igo-L en EA [Work in progress] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirjam1207 Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Zonet genoten van het duidelijke filmpje over het gebruik van de ego-cc Kan en wil je er ook nog 1 maken van het onderhoud/schoonmaken? (al dan niet incl. dryburn van de atomizer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingswood Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Hallo Mede dampers Even over mijn Youtube kanaal en mijzelf Mijn naam is Marc en Damp sinds Mei 2013, ik zoek altijd naar een optimaal in hardware en liquids. Ik haal natuurlijk heel veel info uit de buitenlandse filmpjes en probeer deze ook uit als er dingen bij zijn die echt verbetering opleveren maak ik daar een NL filmpje van zodat het voor de nederlands talige dampers ook duidelijk word en zij daar hun clearomisers atomisers enz enz mee kunnen optimaliseren en van kunnen genieten zoals ik dat doe. Hebben jullie vragen of opmerkingen over de dingen die ik laat zien in mijn youtube kanaal dan hoor/lees ik dat graag. LETS VAPE Gr KINGSWOOD Vape Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheSkyer Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Ik vind het top previews, complimenten! Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingswood Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Zonet genoten van het duidelijke filmpje over het gebruik van de ego-cc Kan en wil je er ook nog 1 maken van het onderhoud/schoonmaken? (al dan niet incl. dryburn van de atomizer) Als de Dame hier bij mij thuis hem nog een keer wil afstaan ( Ze wil geen ander) zal ik een filmpje schieten Grz Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirjam1207 Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 herkenbaar! (koop haar er nóg een? :Juicey ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingswood Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Laatste update 11-10-2013 Protank V1 Kingswood style : http://www.youtube.com/watch?v=Dpn3wHKKd0Q&feature=c4-overview&list=UUwERW1I2nR2sorEcQuOnWsw Update RBA van Smok : http://www.youtube.com/watch?v=rQa2eqpXw8Q&feature=c4-overview&list=UUwERW1I2nR2sorEcQuOnWsw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingswood Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 herkenbaar! (koop haar er nóg een? :Juicey ) Komt Goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
datux Posted October 23, 2013 Author Share Posted October 23, 2013 Update Fogger V2 http://youtu.be/hebw57t75X8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingswood Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 :hi Nieuw project Net geen sub ohm http://youtu.be/l7SyDW03XkM veel kijk en bouw plezier Gr Kingswood Vape Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirodi Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Heb duimpje gedaan en ook maar even een abonnement je hebt hele duidelijke filmpjes, die ook ik kan begrijpen hahahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Free Sig Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Protank Kingswoodstyle Als protankgebruiker word ik helemaal happy van dit filmpje, er IS nog wat mogelijk dus Ziet er goed uit Marc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Protank Kingswoodstyle Als protankgebruiker word ik helemaal happy van dit filmpje, er IS nog wat mogelijk dus Dat filmpje had ik nog niet gezien. Een lumineus idee, zo'n , ik ga 't ook proberen! Dank je wel voor de uitleg, Marc. Edit: waarom gebruik je hier res no res draad voor, Marc? Dat is me niet helemaal duidelijk... (Je vertelt dat op 4:20 van de video.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingswood Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Hey Karin Ik gebruik inderdaad een combi wire, dit puur om er voor te zorgen dat het rubber hulsje in het verdamper voetje niet verbrand. bij hoog vermogen 12 watt zou de weerstandsdraad die je normaal gebruikt bij die opbouw ter hoogte van die huls ook opgloeien en het hulsje verbranden en die smaak is niet lekker. Dan gebruik ik daar op die plek non res wire. Gr Marc Protank Kingswoodstyle Als protankgebruiker word ik helemaal happy van dit filmpje, er IS nog wat mogelijk dus Dat filmpje had ik nog niet gezien. Een lumineus idee, zo'n , ik ga 't ook proberen! Dank je wel voor de uitleg, Marc. Edit: waarom gebruik je hier res no res draad voor, Marc? Dat is me niet helemaal duidelijk... (Je vertelt dat op 4:20 van de video.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzy Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Hoi Marc, Vraagje betreft die 12 watt, (res non res) Geld dit ook voor een coil van 0.26 mm kantal ? (omdat jij meestal 0.18 gebruikt ) Greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Ik gebruik inderdaad een combi wire, dit puur om er voor te zorgen dat het rubber hulsje in het verdamper voetje niet verbrand. bij hoog vermogen 12 watt zou de weerstandsdraad die je normaal gebruikt bij die opbouw ter hoogte van die huls ook opgloeien en het hulsje verbranden en die smaak is niet lekker. Dan gebruik ik daar op die plek non res wire. Ah, vandaar. Ik damp -tot nu toe- zelden hoger dan 8 watt, dan zal het wel meevallen. Maar er is kant-en-klaar res no res onderweg, ik heb het eerder deze week besteld bij Stealth Vape. Kan ik dat beter gebruiken, denk je? En dank voor je prettige video's. Ze zijn helder, rustig, en hebben fijn veel uitleg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingswood Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Hallo Ozzy Ik gebruik inderdaad in deze kleine vedamperkopjes het liefst 0.18\0.20 omdat je gewoon voor een 1.8\2.0ohm weerstand geen plek genoeg hebt. Om deze weerstand te berijken met een 0.26 word de coil te breed. Gr Marc Hoi Marc, Vraagje betreft die 12 watt, (res non res) Geld dit ook voor een coil van 0.26 mm kantal ? (omdat jij meestal 0.18 gebruikt ) Greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Heb duimpje gedaan en ook maar even een abonnement je hebt hele duidelijke filmpjes, die ook ik kan begrijpen hahahah :ja1 idem hier :ja1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingswood Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Ik gebruik inderdaad een combi wire, dit puur om er voor te zorgen dat het rubber hulsje in het verdamper voetje niet verbrand. bij hoog vermogen 12 watt zou de weerstandsdraad die je normaal gebruikt bij die opbouw ter hoogte van die huls ook opgloeien en het hulsje verbranden en die smaak is niet lekker. Dan gebruik ik daar op die plek non res wire. Ah, vandaar. Ik damp -tot nu toe- zelden hoger dan 8 watt, dan zal het wel meevallen. Maar er is kant-en-klaar res no res onderweg, ik heb het eerder deze week besteld bij Stealth Vape. Kan ik dat beter gebruiken, denk je? En dank voor je prettige video's. Ze zijn helder, rustig, en hebben fijn veel uitleg. Your welcome Gr Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingswood Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 UFS/Nick voorbeeld hoe ik mijn UFS wikkel http://www.youtube.com/watch?v=PLbp4Ioy3Bo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Free Sig Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Heb duimpje gedaan en ook maar even een abonnement je hebt hele duidelijke filmpjes, die ook ik kan begrijpen hahahah :ja1 idem hier :ja1 yepperdeyep hier ook,, die superprotank damp ik ook een keer :high5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingswood Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 De AGA TD van Dampertje.nl Meer dan een uur kijkplezier. http://www.youtube.com/playlist?list=PLYoAQ8r4s3P6-rehDLSBjcdASpIaognmP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Ik ben ook nog steeds heel blij met het PT-filmpje: ondertussen met een combi van 3 'hulp-lijnen' { :ingridje } waar dit er 1tje van is, heb ik in totaal toch al 3 werkende coils kunnen fabrieken: 1tje = mwah...., maar die andere 2, daar ben ik heel blij mee :blij {ondertussen heb ik toch al wel een stuk of 15 coilzzzzzz in en uit elkaar gehaald en weer opgebouwd.. } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingswood Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 :hi Komt er aan\word gedampt en gewikkeld\word gefilmd De eMod van Joyetech Van Dampfvoll.de De UD IGO W4 van Dampertje.nl De 1453 en 2043 van Justfog van Dampfvoll.de zo nu snel gaan kutselen en dampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Ha fijn dat je weer reageert, Kingswood. Het leek even of je verdwenen was :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts