Jump to content

topics niet meer volgen

Guest Diertje

Recommended Posts

Guest Diertje

Ik had een vraagje;

Hoe kan je je afmelden om nog langer een topic notificaties te krijgen in 'Toon nieuwe reacties op jouw berichten' ?

:egypt

Guest Diertje

Dank je Misty, maar ik bedoel niet de e-mail notificaties, maar op het forum zelf..

links bovenaan heb je je foto en daarnaast staat:

Hallo Diertje

Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.

Toon alle ongelezen berichten.

Toon nieuwe reacties op jouw berichten.

oktober 11, 2013, 21:54:37 pm

Als je dan op "Toon nieuwe reacties op jouw berichten" klikt dan krijg je een lijst met topics te zien

En van die topic-notificaties zou ik sommige willen stoppen... hoe kan ik dat doen?

Is in een ander topic ook al eens gevraagd, maar helaas geen duidelijk/juist antwoord.

Wil het ook graag weten, haak hier dus ook weer even in  :fluit

Dank je Misty, maar ik bedoel niet de e-mail notificaties, maar op het forum zelf..

links bovenaan heb je je foto en daarnaast staat:

Hallo Diertje

Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.

Toon alle ongelezen berichten.

Toon nieuwe reacties op jouw berichten.

oktober 11, 2013, 21:54:37 pm

Als je dan op "Toon nieuwe reacties op jouw berichten" klikt dan krijg je een lijst met topics te zien

En van die topic-notificaties zou ik sommige willen stoppen... hoe kan ik dat doen?

:bloos

Ik kijk even wat ik belangrijk vind en klik af en toe op het vakje rechtsboven: markeer alles als gelezen ( ofzoiets)

die is inderdaad handig, maar zoals vandaag (ben hier even een paar dagen iets minder geweest) blijf ik aan het klikken en staat 'sinds laatste bezoek' nog steeds op 4 pagina's... 'k kom d'r nie door voor  :slapen denk ik,  :haha

Pff... ja, na zo'n weekje of 5 vakantie moet ik nou 75 !!!! pagina's ongelezen berichten doorworstelen. Niet te doen.  :weetnie

Wat ik nou fijn zou vinden is wèl de optie alles als gelezen markeren, maar dan in combinatie met selectievakjes voor ieder bericht. Dan kan ik aanvinken welke berichten ik wil verwijderen/ als gelezen markeren zonder het risico te lopen voor mij interessante artikelen per abuis als gelezen te zetten. Dan hou ik misschien een pagina vol berichten over die ik wel wil lezen. (snap je m nog..... :mmm)

Zou dat een optie zijn, moderators?

Pff... ja, na zo'n weekje of 5 vakantie moet ik nou 75 !!!! pagina's ongelezen berichten doorworstelen. Niet te doen.  :weetnie

Wat ik nou fijn zou vinden is wèl de optie alles als gelezen markeren, maar dan in combinatie met selectievakjes voor ieder bericht. Dan kan ik aanvinken welke berichten ik wil verwijderen/ als gelezen markeren zonder het risico te lopen voor mij interessante artikelen per abuis als gelezen te zetten. Dan hou ik misschien een pagina vol berichten over die ik wel wil lezen. (snap je m nog..... :mmm)

Zou dat een optie zijn, moderators?

Ik niet dat de moderatoren hier iets aan kunnen doen. Zoiets moet ingebakken worden in de software waarmee dit forum werkt.

Boven in ieder topic staat add bookmark daar kan je ze toevoegen.

Naarst mijn berichten staat vervolgens my bookmarks daar staan alle topic dan onder waar jij een bookmark op hebt.

Hmm het blijkt nog verborgen te zijn :grins

Boven in ieder topic staat add bookmark daar kan je ze toevoegen.

Naarst mijn berichten staat vervolgens my bookmarks daar staan alle topic dan onder waar jij een bookmark op hebt.

Ik heb -9 en een slecht gezichtsveld. Maar ik zie echt die add bookmark functie niet.

Guest Diertje

:mmm ah, ik snap 'm nou (denk ik).. je gaat niet meer naar "Toon nieuwe reacties op jouw berichten"

maar je klikt op je bookmarks en krijgt dan de lijst met topics die je zelf geselecteerd hebt om te volgen :duim

't Is een mooie nieuwe functie, maar ongeveer het omgekeerde van wat er werd gevraagd :)

Met 'Bookmark toevoegen' schep je een lijstje van de topics die je per se wilt blijven volgen (zonder meteen een notificatie in je mailbox te krijgen). Maar een optie om sommige topics te killen zou erg handig zijn, dat maakt de hoeveelheid ongelezen topics die je steeds krijgt voorgeschoteld, een stuk handzamer.

*bedelt bij Sander*