Guest gast Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Sinds vrijdag avond heb ik de joyetech ego-cc binnen. Deze kwam binnen in een mooi doosje zoals we van joyetech gewend zijn. De inhoud bestond uit: 1 ego-c upgrade batterij. 1 ego-cc 2 driptips (1 metaal 1 plastic) 2 ego atomizers Tot op heden damp ik alleen maar met de ego-cc waar ik voorheen met de WOO met iclear30 dampte. Het is even wennen de damp is wat minder en de damp is kouder dus vergelijkbaar met een bottem coil. Maar na 2 dagen heb ik tot op heden weinig klachten. Het is een klein mooi ding. 3 tankjes en een batterij per dag is meer dan genoeg voor mij. Zelf geef ik de voorkeur aan de plastic drip tip ten opzichte van die van metaal maar dat is heel persoonlijk. In eerste instantie wat last van dry hits. Door het wickje iets naar beneden te drukken kan je dat simpel oplossen. Het word in mijn ogen tijd dat joyetech hier eens een oplossing voor vind. Als ik dit forum niet kende was ik gewoon weer gaan roken. Vullen gaat geweldig met de joyetech liquid flesjes het lijkt echt of de clear tank gemaakt is naar de joyetech flesjes liquid. De inhoud lijkt niet zo veel met 2,4ml maar deze kan je wel volledig leeg dampen zonder dry hits te krijgen. Mijn iclear 30 moest ik helaas bij 60% weer vullen. Ik heb totaal geen last van lekkage oid wat ook bijna onmogelijk is omdat de openingen aan de bovenkant zitten ipv aan de batterij kant. Je kan heerlijk liggend in bed er mee dampen (ook op je rug) zonder heel je mond vol liquid te krijgen. Al met al heeft joyetech weer een mooi stukje hardware neer gezet. Zeker beginners kan ik dit zeker aanraden. Helemaal als de atomizers in 1x goed zouden zijn zonder aanpassingen. Positief: -klein -ziet er goed uit -kan je helemaal leeg dampen -werkt op iedere ego batterij -lekken is verleden tijd -kan andere drip tip op -kan op oude ego batterijen -word niet warm zoals de e-roll Negatief: -maar 1 batterij en ego-cc -lastig vullen met niet joyetech flesjes -minder damp dan de WOO -atomizers zijn niet altijd ok zonder aanpassing -vrij duur door verplichte minimale prijs vanuit joyetech Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salin Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 In eerste instantie wat last van dry hits. Door het wickje iets naar beneden te drukken kan je dat simpel oplossen. Het word in mijn ogen tijd dat joyetech hier eens een oplossing voor vind. Je bedoelt de witte lont (in de spike zeg maar) naar beneden duwen? Ik had namelijk ook last van dry hits in het begin en dacht dat het aan de variabele volt instelling lag.. of aan een kapotte atomizer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts