datux Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 De nieuwe Kanger Unitank review door Dimitris in deze vid word het ook snel duidelijk waarom de tank polycarbonaat is en geen pyrex en hoe kanger tracht een bottomcoil goed hervulbaar te maken via de bovenzijde (dit ivm onderdruk issues) enjoy :) [youtube]http://youtu.be/d9GOtXdqsgw direct link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Free Sig Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Goede review met ook een duidelijke technische uitleg. Ik heb op de dampbeurs een unitank gekocht en ben er zeer over te spreken. In mn korte dampperiode heb ik een een voorkeur voor de Kanger clearomizers gekregen, de Unitank mocht dus niet ontbreken. Had mijn twijfels erover omdat het geen glas is maar dit doet bij de Unitank niets af aan de smaak. Dit heb ik bij de Vivi Nova wel als negatief ervaren en was bang voor een bijsmaakje. Fijne tip over het bijvullen! Dit heeft me alvast wat ellende bespaart Love the shirt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts