Jump to content

Bud Tank Atomiser

Guest Dominick007

Recommended Posts

Guest Dominick007

Hoi

Deze morgen mijn Bud Tank Atomisers toegekregen=> http://www.ecigwizard.com/shop/en/cartomisers/385-bud-tank-atomizer.html

Heel gemakkelijk op te vullen met de bijhorende rubber mondstukjes die je zo over 10-30 ml flesjes kan schuiven.

De atomisers passen op alles standaard ego,ego-t,ego-c,510,.....

Zelf heb ik nog geen lekkage ondervonden omdat het gaatje waar je liquid indoet is afgesloten met een rubber pinnetje dat je eruit kan nemen en terug kan opzetten.

De smaak was het eerste half uurtje een beetje minder maar dat kan zijn omdat de liquid waarschijnlijk zal moeten intrekken.

Nu is de smaak perfect, volle damp en gier.

Mensen die ze mss is willen uitproberen, de levering is heel snel gebeurd.

heb ze donderdag besteld en ze werden vandaag al geleverd.

Groetjes

Guest Dominick007

Ik vind ze super, heb de indruk dat ze veel minder snel leeg zijn dan een ego c tankje.

Jammer dat het wel niet echt de looks heeft op een ego batterij :D

Guest Dominick007

ik moet toch mijn mening herzien over deze cartomiser.

De damp en smaak zijn super maar ze zijn veel te snel stuk.

Ik heb de juiste batterij gebruikt en altijd goed bevestigd.

Ze zijn alle 2 al kapot.

tijdens het gebruiken komt de lijm die da atomiser in de tank vasthoud los.

Hupla ik had ineens het tankje in mijn had en de liquid lag eruit, jak :shedevil

Dominick,

dat komt vaker voor bij Clearomizer systemen, maar niet getreurd, je kunt ze zelf weer maken,

maar...

als je ze los houd, kun je ze heel gemakkelijk reinigen....

het nadeel is natuurlijk 1 verkeerde handeling en 1,5 ml liquid in je hand, als je geluk hebt.

Hoe maak je ze... heel simpel, heb je badkamer kit of glas-kit in huis ??

doe dan voorzicht om het metalen gedeelte rondom wat kit aanbrengen, desnoods een heel ietsje aanbrengen

op de rand van de buis, de buis er rustig (en met beleid) overheen duwen en 48 uur laten drogen...

klaar voor gebruik en loskomen doen ze niet echt meer.

De onderdelen moeten goed schoon, droog en vetvrij zijn om het doeltreffend te laten werken.

nou ben ook aan de BUD hoor, vullen was een eitje met die pipetjes voor op je flesje erbij, wel een ietepetieterig klein rubber dopje wat erop zit, is weer wat voor de dames om kwijt te raken :lolz

Kee, gevuld dus, op een ego batt 650 mah, hij trekt wat zwaar vind ik. Er zit wel een heerlijk plat mondstukje op van hard plastik..... :169 maar ik mis mn smaak en mn gier :weetnie , maar volgens dominick gaat dat nog komen dus we dampen ff door... :draaiduim

Ik had hem btw groter verwacht, tis gewoon een klein 510 modelletje...

edit: mn batt was bijna leeg, heb hem nu op een 900 mah batt en dat gaat ineens een stuk beter :meisje , flinke dampwolken nu