Guest Ketty Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Hallo allemaal, Ik heb ruzie met m'n atomizers (de een na de andere stukĀ :JaqV) daarom van de week de Ce9 clearomizer besteld, en volgende dag ontvangen. Maar ik ben er niet blij mee, ik vindt het veel te heftig met dampen. wie heeft er een tip voor mij, ik zoek dus een clearomizer (dit vanwege de prijs, en mijn ruzie met de atomizers) die niet al te heftig is met de gier. Grtjs Ketty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cricque Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Je kan misschien je liquid downgraden ... als je medium hebt eens low proberen Je kan dit zelf doen door bijvoorbeeld een flesje non te kopen en dezelfde hoeveel heid non als met medium te mixen Of gewoon eens low proberen ... Of je wilt tussen medium/low -> medium & low flesje mixen Of je wilt toch dezelfde hoeveel houden, VG toevoegen met nicotine in of PG/VG verhouding bestelling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ketty Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Oke daar had ik nog niet aan gedacht, ik damp low, maar heb hier ook zero staan. zal het eens proberen. thnx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lotje Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 die nieuwe (CE10) schijnt minder heftig in de gier te zijn: http://www.partysmoker.nl/cartomizers/cone-tank-ce10-voor-ego.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Suzanne Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Ja ik ben er ook klaar mee, altijd na een paar trekjes liquid uit het tuutje, gebruik ze alleen nog om smaakjes te testen omdat ze makkelijk onder de kraan uit te spoelen zijn. en altijd lekken na het vullen of platleggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ketty Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Het werkt niet om met non te dampen, ik vindt het nog veel te heftig, en ik kan nog niet zonder nicotine, heeft iemand nog een tip voor cartomizers/clearomizers (of is dit hetzelfde?) Ik hoop op een heleboel tips. Grtjs Ketty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tweety Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Hoi Ket, Ik ben ook lang op zoek geweest naar iets 'zachter' en ben uiteindelijk uitgekomen bij de ECHO carto's http://www.ultimatevaper.com/c-1183171/cartomizers/ ... en gebruik nu niks anders meerĀ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ketty Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Ha Tweety, dank je wel voor je reactie, ik ga hem van de week bestellen. Prijs staat me ook heel erg aan! Fijn weekend, Grtjs Ketty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woods Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Lijkt mij ook een fijne. Alleen is hij uitverkocht.......... :169 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ketty Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Ow prut..... tja nu maar hopen dat ie snel weer te leveren is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ellema Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Hij is idd erg fijn. En ik zit al heeeeeeeeel wat weken te wachten tot hij weer te leveren is. Jammer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woods Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Ik spiek ook geregeld, maar nog steeds niet. Zou hij ergens anders ook te koop zijn? Ik kan hem nergens vinden in elk geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts