Jump to content

welke ato of cartomizer is het beste voor lavatube?

Guest mazi

Recommended Posts

goeden dag,

ik ben een nieuw E rokers en wil ik graag u mening over ato of cartomizer voor lavatube set weten, welke is eigenlijk het beste qua meer dampen en gier en ook niet snel kapot gaat? :weetnie

Guest Brutal1ty

goeden dag,

ik ben een nieuw E rokers en wil ik graag u mening over ato of cartomizer voor lavatube set weten, welke is eigenlijk het beste qua meer dampen en gier en ook niet snel kapot gaat? :weetnie

Zoek eerst eens de 'pbusardo lavatube review' op youtube... Je hebt een variabel voltage apparaat, maar eentje die, Ookal zet je em op 5 volt op een dual coil cartomizers van 1.5ohm niet hoger zal gaan dan 3.5volt uit bescherming... Zorg dat wat je ook koopt een ohm van 2.5 of 3 heeft... Dan kun je al je settings op je lavatube proberen... Boge cartomizers van 2-3 volt, SmokTech met zelfde specs, en high resistance atomizers zullen het lekkerste werken op hogere voltages. Dit apparaat forceert geen hoge voltages op lage weerstand apparaten, om kortsluiting en over verhitting te voorkomen ;) zie review voor vee heel veel meer info!